کد خبر : 1922625 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

فجرشهید سپاسی شیراز 4 دریای بابل 1؛

لیگ یک/ پرواز فجر سپاسی بر فراز دریا با چهار گل

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با ارائه یک نمایش تهاجمی موفق شد دریای بابل را در خانه با 4 گل شکست دهد.

لیگ یک/ پرواز فجر سپاسی بر فراز دریا با چهار گل

به گزارش "ورزش‌ سه"، فجرسپاسی شیراز در شرایطی در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر برابر میهمان خود دریای بابل قرار گرفت، که نسبت به سایر تیم‌های جدول رده‌بندی لیگ دسته اول یک بازی عقب‌افتاده داشت و توانست از این مسابقه برای کم کردن فاصله نهایت بهره را ببرد.

شاگردان رجب‌زاده که هر طور شده به دنبال برتری و کسب سه امتیاز در این مسابقه بودند در دقیقه 10 با گل حسین مهربان از دریای بابل پیش افتادند و با همین نتیجه هم به رختکن رفتند.

زردپوشان شیرازی که نمی‌خواستند در این بازی فرصت‌سوزی کنند و اسیر اتفاقات شوند، با شروع نیمه دوم کار را توفانی آغاز کردند و در دقیقه 46 با دبل حسین مهربان کار شاگردان رجب‌زاده برای کسب سه امتیاز راحت‌تر شد. این پایان کار نبود و سعید زارع در دقیقه 49 گل سوم را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

1855456

در ادامه اگرچه مهرداد حیدری موفق شد در دقیقه 65 اختلاف را به عدد 2 برساند، ولی فجرسپاسی که پیروزی خود را تقریبا مسجل شده می‌دانست، بازی را کنترل کرد و در دقیقه 82 با ضربه سعید ایران‌خواه به گل چهارم دست پیدا کرد تا سه امتیاز حساس و سرنوشت‌ساز این مسابقه در هفته‌ای که سایپا استراحت داشت و استقلال و خوزستان و چادرملو نیز تا دقایق پایانی مسابقات‌شان نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، به حساب فجر واریز شود.

ویدئو: 298501

با این سه امتیاز حساس، فجری‌ها صعودی قابل توجه در جدول رده‌بندی داشتند و 46 امتیازی شدند و در رده سوم قرار گرفتند. در سوی دیگر دریای بابل که در میانه جدول قرار دارد و انگیزه خاصی ندارد، 31 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند.

در صورتی که چند دقیقه پایانی دیدار استقلال خوزستان مقابل خلیج فارس ماهشهر و شمس آذر برابر چادرملو تغییری در نتیجه ایجاد نکند، فجر خودش در پایان برگزاری بازی 28 لیگ دسته اول، در یک امتیازی استقلال خوزستان در رتبه سوم خواهد دید.

دیدگاه‌ها