کد خبر : 1922630 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

ون‌پارس اصفهان 1 چوکای تالش 0؛

لیگ‌یک/ امیدهای تالش برای ماندن پرپر شد

تیم فوتبال چوکای تالش با شکست یک بر صفر در اصفهان، حالا فقط روی کاغذ برای ماندن در لیگ دسته اول شانس دارد.

لیگ‌یک/ امیدهای تالش برای ماندن پرپر شد

به گزارش "ورزش‌ ‎سه"، اتفاقات هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول به هیچ وجه برای هواداران تالشی و در واقع شاگردان جهانگیر عسگری خوب پیش نرفت. چوکا که در بازی هفته قبل موفق شده بود در خانه استقلال خوزستان را شکست دهد، در این هفته میهمان ون‌پارس در ورزشگاه فولادشهر بود و با گل کرمعلاچعب در دقیقه 59 مهاجم نیم فصل اول خودشان که به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد، بازی را واگذار کردند.

پیروزی در این مسابقه می‌توانست چوکا را که بالاتر از خلیج فارس ماهشهر 21 امتیازی و در رتبه شانزدهم بود را 24 امتیازی کند، اما نه آنها در این ماموریت بسیار مهم موفق شدند و نه تیم شهرداری آستارا اشتباه کرد تا در فاصله 3 هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول تا حد زیادی بتوان سقوط دوباره چوکای تالش را قطعی دانست.

1855437

چوکای تالش که دو فصل پیش در هفته ماقبل پایانی مسابقات با سرمربیگری فرشاد پیوس به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود، سال گذشته بار دیگر توانست با کسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های لیگ دسته اول بازگردد، اما آنها در فصل جاری هم با تغییرات متعدد مدیریتی و مربیگری مواجه شدند تا حالا شانس بسیار کمی برای ماندن داشته باشند.

در سوی دیگر این میدان ون پارس با سرمربیگری علی‌اصغر کلانتری توانست با کسب پیروزی یک بر صفر در اولین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته اول 40 امتیازی شود و در جایگاه قابل توجه هفتمی جدول مسابقات قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها