کد خبر : 1922636 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 10.1K بازدید | 7 دیدگاه

شمس آذر 3- چادرملو اردکان یک

لیگ یک/ جشن قهرمانی زودهنگام در قزوین

شمس آذر قزوین با برد 3 بر یک مقابل چادرملوی اردکان قهرمان رقابت‌های لیگ دسته اول شد.

لیگ یک/ جشن قهرمانی زودهنگام در قزوین

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول شاگردان سعید دقیقی در خانه از چادرملوی اردکان پذیرایی کردند. شمس آذر که پیش از این صعود خود به رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کرده بود، برای قهرمانی در لیگ یک تلاش می‌کرد و با برد در بازی امروز به این مسئله زودتر از پایان مسابقات دست پیدا کرد.

شمس آذر در بازی امروز با نتیجه 3 بر یک تیم قدرتمند چادرملو را از پیش رو برداشت. برای نماینده قزوین در این بازی رحمان جعفری (دو بار) و پوریا سرآبادانی گلزنی کردند. همچنین تک گل تیم میهمان را پوریا بالی لاشک به ثمر رساند.

ویدئو: 298505

با این نتیجه شمس آذر 61 امتیازی شد و در فاصله 4 هفته مانده به پایان رقابت‌ها  با توجه به اینکه 3 بازی دیگر دارد و 11 امتیاز بالاتر از استقلال خوزستان است، قهرمانی خود را مسجل کرد. اعضای تیم شمس آذر بعد از برد در بازی امروز جشن قهرمانی را زودتر از موعد در ورزشگاه قزوین برگزار کردند و قرار است در هفته آخر جام را بالای سر ببرند.

شاگردان سعید اخباری در چادرملو نیز با این شکست 43 امتیازی باقی ماندند و عملا شانس خود را برای صعود به لیگ برتر از دست داده‌اند. آنها در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

1855444

دیدگاه‌ها