کد خبر : 1922654 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 23:24 | 35.5K بازدید | 18 دیدگاه

جشن قهرمانی زودهنگام در قزوین

پایان انتظار، دقیقی روی دست رفت (عکس)

اعضای تیم شمس آذر قزوین بعد از برد مقابل چادرملو اردکان جشن کوچکی را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کردند.

پایان انتظار، دقیقی روی دست رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر که صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بود، تا قبل ازمسابقه با چادرملو برای قطعی کردن قهرمانی‌اش تلاش می‌کرد و این مهم در شنبه شب باشکوه ورزشگاه قزوین به دست آمد.

شاگردان سعید دقیقی که از ابتدای فصل جاری لیگ یک با اقتدار جلو آمدند و یکی پس از دیگری حریفان را کنار زدند، با بردی که شنبه شب کسب کردند 61 امتیازی شدند و با توجه به اینکه 3 بازی تا پایان فصل دارند و هیچ تیم دیگری نمی‌تواند به امتیاز آنها برسد، 4 هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی‌شان مسجل شد.

1855466

همین موضوع سبب شد تا جشن کوچک و البته با شکوهی با حضور پرشور هواداران قزوینی برگزار شود. بازیکنان شمس آذر سرمربی جوان خود را بعد از بازی امروز روی دست گرفتند و به هوا انداختند تا به این شکل از زحمات او در طول فصل جاری تشکر کنند.

مسئولان برگزاری در قزوین نیز با آتش بازی و نورافشانی جشن قهرمانی را زودتر از فصل گرفتند و البته که آنها در آخرین بازی خود جام قهرمانی را بالای سر می‌برند و رسما جشن می‌گیرند.

1855467

شمس آذر حالا در سه بازی آخر خود برای ثبت رکوردهای بهتر در لیگ یک تلاش می‌کند و کار خود را جلو می‌برد و بعد از آن آماده اولین حضور در لیگ برتر فوتبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها