کد خبر : 1922707 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 08:13 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

تن هاخ: من واقعاً دیوانه شده بودم

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شاگردانش در مسابقه با سویا مطابق استانداردهای او عمل نکردند.

تن هاخ: من واقعاً دیوانه شده بودم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از شکست 3 بر صفر مقابل سویا در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا روز یکشنبه در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف برایتون می‌رود.

منچستریونایتد برابر سویا با توجه به تساوی 2 بر 2 در بازی رفت، در مجموع 5 بر 2 شکست خورد و از دور مسابقات لیگ اروپا کنار رفت؛ اتفاقی که به شدت اریک تن هاخ را عصبانی کرد.

اریک تن هاخ درباره عصبانتش پس از مسابقه برابر سویا در رختکن توضیح داد:"من واقعاً دیوانه بودم. وقتی در یک چهارم نهایی اروپا بازی می‌کنید باید هر آنچه دارید را بگذارید اما ما اینطور نبودیم. بازیکنان را در رختکن از احساساتم و آنالیز خودم آگاه کردم. آن‌ها با استانداردهایی که من در فوتبال حرفه‌ای مدیریت می‌کنم، مطابقت نداشتند.

1855588

به عنوان یک سرمربی نمی‌توانم بپذیرم که تیمم بهترین عملکرد خود را ارائه نمی‌دهد. هیچ زمان این را از تیم و بازیکنان نمی‌پذیریم. گاهی اوقات می‌توانم در شرایط خاصی قوی باشم. این بستگی به زمان استفاده از آن دارد. به عنوان یک مربی، شما می‌توانید سبک‌های زیادی را انتخاب کنید و این یکی از آن‌هاست."

هواداران منچستریونایتد اکنون آماده هستند تا واکنش تیم تحت هدایت تن هاخ به شکست برابر سویا را ببینند. منچستریونایتد پس از شکست در فینال جام حذفی سال 2018 با نتیجه یک بر صفر مقابل چلسی برای اولین بار به این مرحله راه پیدا کرده است.

برایتون در این فصل مجموعا هشت بازی کمتر از منچستریونایتد انجام داده و یک هفته کامل برای آماده سازی پیش از مسابقه امروز فرصت داشته در حالی که مردان تن هاخ صبح جمعه مستقیماً از اسپانیا به لندن پرواز کردند.

دیدگاه‌ها