کد خبر : 1922766 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 14:21 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

این صعود اشک ستاره هالیوودی را درآورد (عکس)

رایان رینولدز و راب مک‌ الهنی، ستارگان هالیوودی و مالکان باشگاه رکسهام پس از صعود تیمشان به لیگ دو انگلیس احساساتی شدند.

این صعود اشک ستاره هالیوودی را درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رایان رینولدز و راب مک‌ الهنی، ستارگان هالیوودی شاهد دیدار رکسهام و بورهام بودند که در نهایت رکسهام با نتیجه 3-1 پیروز شد و جشن صعود به لیگ دو (سطح چهارم) فوتبال انگلستان را پس از 15 سال گرفت.

رایان رینولدز و راب مک‌ الهنی در سال 2020 رکسهام را خریداری کردند. پس از جشن صعود، رینولدز گفت: "چرا رکسهام؟ دقیقا به همین دلیل که می‌بینید. اتفاقات را ببینید و متوجه می‌شوید."

راب مک الهنی نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و تصاویری از او در حالی که اشک شوق می‌ریخت منتشر شد. او در این باره گفت: "نمی‌توانم اتفاقات را هضم کنم. واقعا زبانم بند آمده است. این یک افتخار برای ماست."

پس از صعود، هواداران رکسهام به زمین مسابقه وارد شدند. این یک پیروزی مهم برای باشگاه و در کل مردم شهر بود. دو چهره هالیوودی از زمان حضورشان در رکسهام نقشی کلیدی ایفا کرده و این تیم را در مسیر صحیح و رو به جلو قرار داده‌اند.

1855744

رینولدز و مک الهنی کسانی بودند که یکدیگر را ملاقات نکرده بودند. این رینولدز بود که در خصوص خرید یک باشگاه به مک الهنی پیام ارسال کرد و در این خصوص یکدیگر را ملاقات کردند. آن‌ها در ابتدا می‌خواستند باشگاهی بزرگ‌تر به خدمت بگیرند ولی سرمایه کافی نداشتند. در نهایت 22 باشگاه شناسایی کرده و این رکسهام بود که در رتبه‌های پایین نشنال لیگ مبلغی حدود 2 میلیون پوند داشت. در ابتدا هواداران فکر می‌کردند آن‌ها به صورت سرمایه‌گذار به باشگاه خواهند آمد ولی این دو ستاره هالیوودی تمامی سهام باشگاه را خریداری کردند.

1855748
مک‌الهنی همچنین با انتشار عکسی از شادی هواداران رکسهام نوشت: "کلمه‌ای ندارم جز اینکه بگویم متشکرم."

شاید این دو از نظر ورزشی چهره نبودند اما به دلیل محبوبیت میان مردم، توانستند خیلی سریع خود را در رکسهام جای دهند. همان‌طور که توانستند مسائل مربوط به تبلیغات و اسپانسرها را بهبود ببخشند. علاقه آن دو به فوتبال آن قدر زیاد شد که مک الهنی یک خانه در مجاورت باشگاه خریداری کرد. هر دو نیز تلاش کردند تا با لهجه کشور ولز آشنا شوند.

دیدگاه‌ها