کد خبر : 1922790 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 17:30 | 34.4K بازدید | 23 دیدگاه

تراکتور 1- پیکان 0: تی‌تی‌ها هوای آسیا کرده‌اند

تراکتور با برتری 1-0 مقابل پیکان موقتا جای گل گهر را در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر گرفت.

تراکتور 1- پیکان 0: تی‌تی‌ها هوای آسیا کرده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که بعد از دو پیروزی متوالی هفته گذشته مقابل ملوان به تساوی دست یافت برای حفظ شانس کسب سهمیه آسیایی به دنبال پیروزی در بازی امروز مقابل پیکان بود؛ تیمی که در دو بازی اخیر خود یک برد و یک مساوی کسب کرده بود. این دیدار از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و با برتری 1-0 شاگردان پاکو خمس به پایان رسید.

ویدئو: 298596

◀️هفته بیست و هفتم لیگ برتر
📅یکشنبه 1402.2.3 ساعت 15:30
🏟 ورزشگاه یادگار امام تبریز: 35 هزار نفر تماشاگر
👕گروه داوری: داور: روح‌الله شریفی؛ کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا و مرتضی یوسف شهریاری؛ داور چهارم: عبدالحسین باستان؛ ناظر داوری: حسین نجاتی

1855821

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، سیدمحمد حسینی، هادی محمدی، پوریا آریاکیا (محمد آقاجانپور 67)، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز  (محمد عباس‌زاده 87)، گووستاوو (آرش قادری 75)، محمد قنبری، رضا اسدی و مهدی هاشم نژاد  (محمدرضا عباسی87)

1855822

ترکیب پیکان:
رشید مظاهری، محمدعلی کاظمی ( تیتو اوکیلو 84)، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، محمدحسین فلاح (امیر طاهر 60)، محمدجواد آزاده (علی زارعی 46)، منصور باقری (عرفان گلشنی 84)، رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی، ابراهیم صالحی و مهدی لیموچی

1855823

⚽️ شرح گل:
تراکتور 1- پیکان 0 (محمد قنبری 19): روی یک حمله سریع از سمت چپ توپ به ابوالفضل رزاق‌پور رسید و این بازیکن بی‌درنگ با پاسی زمینی آن را به دهانه دروازه فرستاد تا محمد قنبری به راحتی گل اول تیمش را با یک بغل پای دقیق به ثمر برساند.

1855832

⏱لحظات حساس:
دقیقه 14: مهدی هاشم‌نژاد پشت محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد و بعد از اینکه چند گام با توپ برداشت از فاصله 30 متری دروازه حریف را هدف گرفت، اما شوت خطرناک او جایی در چارچوب نداشت و به اوت رفت.
دقیقه 34: شوت دیدنی محمد قنبری از پشت محوطه جرمیه را رشید مظاهری با یک واکنش به موقع راهی کرنر کرد.
دقیقه 45: رشید مظاهری با پروازی بلند ضربه ایستگاهی خطرناک آلوز را راهی کرد.

1855831

دقیقه 56: منصور باقری از سمت راست و چسبیده به محوطه جریمه با یک شوت زمینی دروازه تراکتور را هدف گرفت اما ضربه او با بدشانسی به تیر برخورد کرد.
دقیقه 58: باقری یک بار دیگر با شوتی روی پا از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی ضربه او این بار هم جایی در چارچوب نداشت و از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 79: مهدی هاشم‌نژاد بعد از یک حرکت در عرض کوتاه دروازه پیکان را هدف گرفت که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
 

⏳شرح نیمه اول:
شاگردان پاکو خمس خیلی زود تسلط بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 19 گل اول خود را روی پاس زیبای رزاق‌پور و ضربه تمام‌کننده محمد قنبری به ثمر رساندند. آنها در ادامه نیمه برتری خود را حفظ کردند، اما پیکان هم در تک حملات سریع خود چشم به گل تساوی دوخته بود. با این وجود اما گل دیگری را در 45 دقیقه نخست شاهد نبودیم تا تراکتوری‌ها با برتری 1-0 راهی رختکن شوند.

⌛نیمه دوم:
پیکان برای جبران گل خورده با چهره‌ای تهاجمی وارد زمین شد و در دقیقه 56 توسط منصور باقری تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد. تراکتور که دوست نداشت سه امتیاز این بازی خانگی را از دست بدهد، کمی جلو کشید تا فشار حریف را بکاهد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی پیکان نفرات خود در حمله را بیشتر کرد تا به حداقل امتیاز بازی دست پیدا کند و در این لحظات تراکتور هم با اضافه کردن دو یار تهاجمی سعی در کنترل کار در دقایق پایانی داشت و موفق به این کار هم شد تا با پیروزی 1-0 زمین بازی را ترک کند.

🔴حواشی:
ورودی‌های ورزشگاه یادگار امام دقایقی پیش از شروع بازی همچنان شلوغ است و خیل عظمیی از هواداران تراکتور همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.
رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم پیکان، در حین ورود به زمین برای گرم کردن با شعارهایی از سوی هواداران تراکتور مواجه شد.

- هواداران تراکتور یک پرچم بزرگ با لوگوی این تیم را در ابعاد چند 10 متر را پیش از بازی در مرکز زمین چمن ورزشگاه یادگار به اهتزاز درآوردند.

1855791

- محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور که در دیدار هفته گذشته در حضور تعویضی مقابل ملوان پنالتی گرفت، در بازی امروز هم نیمکت‌نشین است.

- وزش باد شدید در ورزشگاه بازی دو تیم را به شدت تحت الشعاع قرار داده است. این شرایط باعث تخریب بعضی از سکوهای تبلیغاتی کنار زمین هم شده است.

- در حالی که به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می‌شویم هنوز هم تماشاگران تراکتور در حال ورود به ورزشگاه هستند.

- یک جیمی جامپ آبی‌پوش درست در لحظه شروع نیمه دوم وارد زمین شد، اما خیلی زود توسط نیروهای امنیتی ورزشگاه به سکوها برگردانده شد.

- بارش باران در نیمه دوم باعث شده در کنار باد شدید، شرایط برای انجام بازی بسیار سخت شود.

دیدگاه‌ها