کد خبر : 1922803 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 16:35 | 30.3K بازدید | 4 دیدگاه

پدری روی نیمکت و در انتظار نیمه دوم

ستاره محبوب ژاوی برای نجات بارسا آمد

پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

ستاره محبوب ژاوی برای نجات بارسا آمد

به گزارش "ورزش سه"، پدری که 16 فوریه و در بازی رفت پلی‌آف لیگ اروپا برابر منچستریونایتد در نوکمپ مصدوم شده بود، بالاخره به فهرست بارسلونا برگشت و امروز می‌تواند برابر اتلتیکو به میدان برود. پدری بازیکن محبوب ژاوی است و با او در میدان، بارسا نزدیک‌تر از همیشه به فلسفه خود بازی می‌کند. تاثیر غیبت پدری در نتایج بارسا انکارنشدنی است.

1855814

قبل از مصدومیت، او در 21 بازی لالیگا به میدان رفته بود و بارسا توانست 88 درصد امتیازات را کسب کند و صدرنشین شود. تیمی که توانسته بود در فینال سوپرجام رئال را 3-1 شکست دهد و سپس در لالیگا موفق به پیروزی‌های قاطع برابر سویا، بتیس و ویارئال شد، با مصدومیت پدری افت قابل توجهی پیدا کرد.

1834217

 بارسا بازی برگشت به یونایتد را باخت و از لیگ اروپا کنار رفت. بارسا بدون پدری در نیمه نهایی کوپا دل ری و در مجموع دو بازی 4-1 به رئال باخت و به فینال نرسید. در هشت بازی لالیگا بدون پدری نیز بارسا به آلمریا باخت و برابر خیرونا و ختافه با تساوی متوقف شد تا درصد پیروزی‌هایش 18 درصد افت کند. پدری حالا برگشته و ژاوی خوشبین است به کمک او بتواند اتلتیکو را شکست دهد و فاصله با رئال را به یازده امتیاز برگرداند. پدری امروز کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد، ولی انتظار می‌رود در نیمه دوم به میدان برود. او در این 9 هفته باقیمانده می‌تواند نقشی کلیدی در راه قهرمانی احتمالی بارسلونا ایفا کند.

دیدگاه‌ها