کد خبر : 1922815 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 17:19 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

یورگن کلوپ:

از جدایی فیرمینو نگران نیستیم، خاکپو را داریم

یورگن لیورپول، سرمربی لیورپول، می‌گوید بعد از جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم کودی خاکپو جای او را پر خواهد کرد و لیورپول از جدایی ستاره برزیلی‌اش آسیب نخواهد دید.

از جدایی فیرمینو نگران نیستیم، خاکپو را داریم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای خداحافظی با ستاره برزیلی‌اش، فیرمینو، آماده می‌شود و اینکه او با شروع تابستان باشگاه قرمزپوش انگلیسی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد قطعی شده است.

فیرمینو تصمیم گرفت از تمدید قراردادش با لیورپول خودداری کند تا دوران حضورش در آنفیلد به پایان برسد. گفته می‌شود ستاره برزیلی بعد از ترک بندر لیورپول راهی بارسلون می‌شود تا پیراهن بلوگرانا را از فصل آینده به تن کند.

پر کردن جای خالی روبرتو فیرمینو در مرسی‌ساید کار آسانی نخواهد بود، اما یورگن کلوپ در یک مصاحبه گفت او و تیمش از این بابت نگرانی ندارد؛ چرا که مطمئن هستند کودی خاکپو به خوبی می‌تواند از عهده پر کردن جای خالی ستاره برزیلی برآید.

1855880

کلوپ با اشاره به جدایی سادیو مانه و فیرمینو گفت خط حمله لیورپول به زودی وارد دورانی تازه خواهد شد. او در این باره گفت: "بابی فیرمینو در آن پست به نظر من برای خیلی از فوتبالیست‌هایی که هم‌پستی او بودند یک الگوی الهام‌بخش بود. ولی ما کودی را داریم که با اینکه 23 ساله است در باشگاه سابقش کاپیتان بود. من اصلا نمی‌دانم چطور او در این سن کم کاپیتان شده بود ولی وقتی به لیورپول آمد فهمیدم که با یک پسر بسیار باهوش روبرو هستم که در عین حال کاملا در خدمت تیم است".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: "از همه مهمتر اینکه خاکپو فوتبالیست خیلی خوبی است. او می‌تواند در پست بابی بازی کند. هم در وسط و هم در جناح‌ها. او حتی می‌تواند کمی جلوتر برود و یک شماره 9 کلاسیک باشد. حتی در نقش مهاجم کاذب هم توانایی زیادی دارد. مسئله این نیست که ما به دنبال تقلید صددرصد از نقش فیرمینو باشیم، چون هیچکس نمی‌تواند کاملا مثل او باشد ولی نگرانی هم نداریم، چون می‌دانیم کودی از پس این کار برمی‌آید".

1855881

دیدگاه‌ها