کد خبر : 1922822 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 17:42 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

رونی: رمزدیل من را یاد اشمایکل می‌اندازد

بعد از اشتباهی که آرون رمزدیل برابر ساوتهمپتون انجام داد، وین رونی به دفاع از او برخاست و دروازه‌بان آرسنال و تیم ملی انگلیس را ستود.

رونی: رمزدیل من را یاد اشمایکل می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، رونی گفت که رمزدیل پتانسیل آن را دارد که تبدیل به پیتر اشمایکل شود. مهاجم سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در یادداشتی که برای روزنامه «تایمز» نوشت، آورد: «من هوادار بزرگ آرون رمزدیل هستم. با وجود لغزشی که برابر ساوتهمپتون داشت، چند سیو خارق‌العاده داشته است.» 
رمزدیل که در سال 2021 در ازای 30 میلیون پوند از شفیلد یونایتد به آرسنال پیوست، از آن زمان به بعد شماره یک آرسنال بوده و جواب منتقدانی که می‌گفتند خرید گرانی است را با واکنش‌های عالی‌اش در زمین داده است. این دروازه‌بان 24 ساله این فصل در تمام بازی‌های آرسنال در ترکیب ثابت بوده و در 32 بازی 12 کلین‌شیت داشته است. با این حال، در تساوی 3-3 آرسنال با ساوتهمپتون روی گل اول مقصر بود. رونی زیاد به این اشتباه او اهمیت نمی‌دهد:

1855902

«معمولا در قبال دروازه‌بان‌ها انتظار دارید شخصیت و حضورشان در زمین احساس شود، در عین حال، آرامش هم داشته باشند. اگر قرار است مثل رمزدیل دائم با بازیکنان حرف بزنید و برون‌گرا باشید، آن وقت باید عملکرد خوبی هم نشان دهید، چون در غیر این صورت کمی از خود راضی به نظر می‌رسید. خب، او عملکرد خوبی داشته و من را یاد پیتر اشمایکل می‌اندازد. مسلما رمزدیل باید همچنان روند رو به رشدش را حفظ کند تا به اشمایکل نزدیک شود اما از نظر کلی، او نزدیک‌ترین بازیکن به اشمایکل است که من در مدت طولانی دیده‌ام.»
اگر رمزدیل شباهتی به اشمایکل دارد، باید آن را چهارشنبه در بازی بسیار حساس آرسنال با سیتی در ورزشگاه اتحاد نشان دهد، نبردی که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تعیین کند. رونی نوشت: «بازی جلوی ارلینگ هالند او را به هم نخواهد ریخت و آرتتا می‌خواهد مدافعانش هم جلوی مهاجم نروژی بدون ترس بازی کنند.»

دیدگاه‌ها