کد خبر : 1922839 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 18:45 | 24.9K بازدید | 7 دیدگاه

پورعلی‌گنجی و یک نمایش خارق‌العاده؛

مرتضی به تیم ملی برمی‌گردد

مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در نبرد امروز مقابل استقلال بود.

مرتضی به تیم ملی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در دربی پیشین گئورگی گولسیانی با دو گلی که وارد دروازه حریف کرد، چشم‌ها را به خود خیره کرد، اما دربی شماره صد بدون تردید به مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع سابق تیم ملی، تعلق دارد.

پورعلی که امروز در قلب دفاعی پرسپولیس و در جای همیشگی قرار گرفته بود، به جز یک خطا روی سعید مهری در پشت محوطه جریمه، کوچک‌ترین اشتباهی نکرد و در تمام دوئل‌های هوایی پیروز بود و همچنین در بستن فضا روی محبی به همراه علی نعمتی نقش ویژه‌ای داشت.

1855953

پورعلی‌گنجی که از شرایط مصدومیت خود کاملا فاصله گرفته، امروز بهترین مسابقه خود از زمان بازگشت به ایران را انجام داد و حتی می‌شود او را ستاره این دربی نام‌گذاری کرد؛ مدافعی که به مهاجمان استقلال که در مسابقات قبلی بارها و بارها دروازه حریف را تهدید کرده بودند، اجازه نفس کشیدن نداد و چنین شد که استقلال در طول مسابقه حتی یک موقعیت صددرصد گل نیز به دست نیاورد.

با این آمادگی و این نمایش درخشان، پورعلی‌گنجی نشان داد که از رقابت برای تیم ملی پا پس نکشیده و قصد دارد در سومین جام ملت‌های متوالی خودش هم حضور داشته باشد. یک خبر خوب برای امیر قلعه‌نویی که البته با تراکم مدافعان آماده، کارش در آینده برای انتخاب یک ترکیب ثابت سخت‌تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها