کد خبر : 1922859 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 19:26 | 27.2K بازدید | 22 دیدگاه

عیسی، مردی که ساپینتو را به صلیب کشید

امروز در حالی شاهد یک شهرآورد فوق حساس بودیم که هم استقلال در اوج بود و تشنه‌ی بردن و هم پرسپولیس منتظر یک پیروزی دلچسب که از کورس قهرمانی عقب نماند.

عیسی، مردی که ساپینتو را به صلیب کشید

به گزارش ورزش سه، بی‌شک مهم‌ترین دستاورد فنی شهرآورد صدم را باید تجزیه و تحلیل درست و منطقی تیم آنالیز پرسپولیس دانست که توانستند با یک نقشه راه درست، تیم قدرتمند و هجومی استقلال را مدیریت کنند.
تیمی که به خاطر همین آنالیز فنی مطلوب و البته آماده نبودن روحی، روانی چند بازیکن شاخص استقلال، توانست با یک تعویض طلایی، با یک اشتباه خط دفاعی استقلال، با یک سر توپ به موقع و یک ضربه طلایی توسط عیسی، کار را یک‌سره کند و یا بهتر بگوییم، آبی‌ها را به صلیب بکشد.
استقلالی که با بهتره بردن از خط هجومی زهردارش در نیم فصل دوم و داشتن یک مربی پرانرژی قصد داشت با بردن این بازی بزرگ، تنها به لغزش سپاهان بنگرد و شانس قهرمانی‌اش را دوچندان کند اما با واگذاری شهرآورد تنها چیزی شبیه به معجزه می‌تواند او را مجددا در کورس نگه دارد.
در بازی امروز، عیسی آل کثیر که هنوز دست از شادی گل‌های جنجالی‌اش برنداشته، کاری کرد که انتظار می‌رفت، مهدی قائدی آماده یا محبی پرتلاش و دیگر بازیکنان آبی‌پوش انجام دهند اما مدیریت خوب بازی توسط یحیی گل محمدی و چند اشتباه در ارنج استقلال باعث شد که نتیجه آن چیزی شود که هواداران پرسپولیس در انتظارش بودند.

1856003
قرمزها در روزی برنده بازی بزرگ پایان فصل لیگ برتر شدند که آبی‌ها مثل بازی‌های قبل، دل شیر نداشتند و حالا هواداران فوتبال باید به انتظار بنشینند تا ببینند سرانجام لیگ برتر جذاب امسال به کجا خواهد انجامید.
آیا سپاهان دچار لغزش می‌شود؟ آیا پرسپولیس با روحیه با همین روند به سراغ دیگر حریفان می‌رود یا اینکه آبی‌ها دست از مبارزه نخواهند کشید تا همچنان امید را همراه با شانس در دل هواداران‌شان زنده نگه دارند.
هوشنگ نوبخت

دیدگاه‌ها