کد خبر : 1922957 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 10:00 | 15.2K بازدید | 4 دیدگاه

مهره صعود به لیگ برتر با ۲۱ گل(عکس)

مهاجم شمس‌آذر با گل‌های بیشمار نقش مهمی در صعودشان به لیگ برتر داشت.

مهره صعود به لیگ برتر با ۲۱ گل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر  قزوین در حالی با نتیجه سه بر یک در دیدار اخیرش در هفته سی‌اُم لیگ یک مقابل تیم مدعی چادرملو اردکان به برتری رسید که بازهم یک گلزن تکراری در جمع شاگردان سعید دقیقی دیده شد و مهاجم تند و تیز این تیم مثل بازی‌های قبل توانست با زدن گل تیمش را به برد برساند.

رحمان جعفری که تجربه حضور در نساجی مازندران و شهرخودرو را دارد و ابتدای فصل به شمس‌آذر اضافه شد، پس از سه حضور ذخیره در شروع لیگ یک، در ۲۵ مسابقه دیگر جزو مهره‌های اصلی دقیقی بوده که توانسته بهترین آمار گلزنی این رقابت‌ها را هم به خود اختصاص دهد و اکنون آقای گل باشد.

این مهاجم ۲۶ ساله در فصل جاری لیگ دسته اول در حالی توانسته ۲۱ گل برای صدرنشین این مسابقات به ثمر رساند که هیچ‌کدام از گل‌های خود را از روی نقطه پنالتی نزده تا یک رکورد جالب توجه برای خود ثبت کند و مهم‌ترین مهره تیمش برای رسیدن به لیگ برتر و قهرمانی در لیگ یک به حساب بیاید.

احتمال آقای گلی رحمان جعفری در فصل جاری لیگ یک بسیار بالا است، چراکه نفر دوم جدول گلزنان این رقابت‌ها ۱۴ گل به ثمر رسانده و بعید است بتواند اختلاف ۷ گله فعلی را در چهار هفته باقی مانده جبران کند.

دیدگاه‌ها