کد خبر : 1923031 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 12:59 | 18.6K بازدید | 11 دیدگاه

اشک آور، شوکر و باتوم در روز خاص حاج صفی!

دربی آتن در سوپرلیگ یونان میان تیم‌های المپیاکوس و آ. ا. ک آتن با جنجال به پایان رسید.

اشک آور، شوکر و باتوم در روز خاص حاج صفی!

به گزارش "ورزش سه"، دربی آتن در سوپرلیگ یونان میان تیم‌های المپیاکوس و آ. ا. ک آتن در حالی با برتری 3-1 آ. ا. ک پایان یافت که پس از پایان مسابقه هواداران المپیاکوس به درون زمین هجوم بردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را در ترکیب ابتدایی داشت و میلاد محمدی را به دلیل مصدومیت در فهرست نفرات خود نمی‌دید، به مصاف المپیاکوس رفت و توانست با یک نمایش بهتر نسبت به حریف خود صاحب سه امتیاز مهم در راه رسیدن به قهرمانی شوند.

1856442

این دیدار با رخدادهای جنجالی زیادی همراه بود. بلافاصله پس از گل سوم تیم مهمان در دقیقه ۹۱، اوانجلوس ماریناکیس، مالک المپیاکوس وارد چمن ورزشگاه شد و به‌ شدت به تصمیم‌های داوران اعتراض کرد. پس از سوت پایان بازی ده‌ها هوادار خشمگین المپیاکوس نیز به داخل زمین هجوم بردند. پلیس برای جلوگیری از بدترشدن اوضاع از گاز اشک‌آور، شوکر و باتوم استفاده کرد.

1856443

المپیاکوس اکنون با خطر جریمه‌های سنگین، کسر امتیاز و بازی‌های خانگی بدون تماشاگر روبه‌رو است. البته این درگیری‌ها در سال های اخیر در فوتبال یونان شدت یافته و اختلاف مدیران باشگاه‌ها در دو سه فصل اخیر به اوج خود رسیده است.

همه این اتفاقات در روزی رخ داد که احسان حاج صفی نمایش درخشانی داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نقش مهمی در پیروزی درخشان تیمش داشت.

در جدول رده‌بندی شش تیمی گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان، آ. ا. ک و پاناتینایکوس با ۷۲ امتیاز صدرنشین هستند.

1856446
1856447

دیدگاه‌ها