کد خبر : 1923062 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 15:26 | 35.3K بازدید | 3 دیدگاه

میلان ستاره نیمکت‌نشین شده سیتی را می‌خواهد

میلان که اوج دوباره‌ای گرفته، علاقه‌مند است تا کایل واکر، مدافع منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس را به خدمت بگیرد. واکر این روزها در سیتی یک نیمکت‌نشین تمام و کمال است.

میلان ستاره نیمکت‌نشین شده سیتی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، واکر 32 ساله تنها یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و تا به حال هیچ نشانه‌ای از تمایل او برای تمدید قراردادش دیده نشده است. به این ترتیب، اگر سیتی او را در تابستان پیش رو نفروشد، مدافع راست تیم در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد خواهد رفت. 

حالا میلان -که ممکن است در فینال لیگ قهرمانان با سیتی روبرو شود- به دنبال جذب این بازیکن است تا خط دفاعی قدرتمندتری بسازد.  

واکر در این فصل تنها در 18 بازی لیگ به زمین رفته و مصدومیت و ناآماده بودن امکان ثابت بازی کردن را از وی گرفته است. کار به جایی رسیده که پپ گواردیولا آشکارا گفته واکر نمی‌تواند در نقشی که به او سپرده شده، درست بازی کند و انتظارات تاکتیکی مربی‌اش را برآورده نمی‌کند: «با شکل بازی تیم که 3 نفر در دفاع هستند و 2 نفر در وسط زمین، او از عهده کارها برنمی‌آید. مسئله نداشتن مهارت کافی مطرح است. او برای بازی در این سیستم نیازمند زمان است و ما زمان نداریم.»
پپ در جواب اینکه چرا واکر در ترکیب اصلی نیست، تاکید کرد: «دلیلش تاکتیکی است. این نیست که اعتمادمان را به کایل از دست داده باشیم.» اگر نیمکت‌نشینی واکر به همین نحو ادامه پیدا کند، احتمال جدایی او زیاد خواهد بود و در این میان، میلان که قهرمان ایتالیا شده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم حاضر است، می‌تواند گزینه جذابی برای او باشد.

دیدگاه‌ها