کد خبر : 1923219 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 09:42 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

هم‌تیمی سردار در مسیر انتقال به لیگ برتر

به نظر می رسد جاناتان تاه آخرین فصل حضور خود در لورکوزن را سپری می‌کند.

هم‌تیمی سردار در مسیر انتقال به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، جاناتان تاه، مدافع آلمانی بایر لورکوزن در بهترین فرم خود به سر می‌برد. او در جریان پیروزی مهم تیم ژابی آلونسو برابر لایپزیش هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید و به نوعی مشخص شد که تمجیدها از این بازیکن اصلا بی مورد نیست. تا جایی که هم‌تیمی او، ندیم امیری درباره‌اش می‌گوید: "هیچ وقت به اندازه هفته‌های اخیر جاناتان را قوی ندیده ام."

این مدافع آلمانی در دو بازی اخیر یعنی تقابل با سن ژیلوا در لیگ اروپا و لایپزیش در بوندسلیگا بهترین نمره را از نشریه بیلد گرفت و حالا به نظر می‌رسد که بیش از هر زمان دیگری آماده انتقال به لیگ برتر انگلیس است. او تا سال 2025 با لورکوزن قرارداد دارد اما می‌خواهد در تابستان از این تیم جدا شود. پینی زهاوی مدیر برنامه معروف که متخصص انتقال‌های لیگ برتری است نیز کارهای جاناتان تاه را پیگیری می‌کند.

از طرفی گفته می‌شود باشگاه وستهام به دقت شرایط جذب این مدافع آلمانی را بررسی می کند. این در حالی است که در تابستان گذشته ناتینگهام فارست نیز با 26 میلیون یورو برای جذب مدافع آلمانی لورکوزن اقدام کرده بود اما این پیشنهاد آن ها مورد توجه باشگاه قرار نگرفت. در حالی از وستهام به عنوان مشتری جدی جاناتان تاه نام برده می شود که احتمالا در ادامه فصل و با تداوم درخشش این مدافع آلمانی در ترکیب لورکوزن، به شمار مشتریان او اضافه خواهد شد. البته همانطور که خود تاه می‌گوید او فعلا تمام تمرکز خود را روی موفقیت لورکوزن در فصل جاری قرار داده است.

دیدگاه‌ها