کد خبر : 1923228 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 10:21 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

آبی ها هم چنان برای وزارت ورزش و جوانان

جلسه مجمع استقلال، فعلا تعریف و تمجید!

جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال در حال برگزاری است و یکی از اعضای شرکت کننده در این مجمع وزیر ورزش و جوانان است.

جلسه مجمع استقلال، فعلا تعریف و تمجید!

به گزارش "ورزش سه"، 5 اردیبهشت زمانی است که از پیش برای برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال اعلام شده بود و طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال برگزاری است. نکته مهم و جالب حضور وزیر ورزش و جوانان در این نشست است، در حالی که پیش تر گفته شد این باشگاه در معرفی به کنفدراسیون فوتبال آسیا به وزارت امور اقتصاد و دارایی محول شده است و دیگر وزارت ورزش و جوانان نقشی در اداره تیم آبی نخواهد داشت. اما نشست امروز نشان می‌دهد، تیم استقلال هنوز متعلق به وزارت ورزش و جوانان است و حمید سجادی به عنوان رئیس مجمع برای آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

در ابتدای این نشست سید مصطفی احمدی، مدیر مالی باشگاه استقلال منطبق با صورتجلسه توضیحاتی را درخصوص صورت های مالی ارائه کرد.اوضاع مالی باشگاه استقلال اصلا خوب نیست. این تیم نزدیک به 40 تا 50 درصد به بازیکنان پرداختی داشته و از سویی در زمینه پرداخت پاداش ها هم به بازیکنان عقب است و به تازگی بدهی ها هم با تامین وام از سوی بانک شهر پرداخت شده است. وامی که بدون شک باید با درآمدهای میلیاردی در هر ماه بازگردانده شود. این موضوع در هفته‌های باقی مانده هم برای تیم استقلال چالش ایجاد خواهد کرد، چون بازیکنان با این وضعیت دریافتی ممکن است، انگیزه‌های خود را برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی ازدست دهند و از سویی به طور حتم در پایان فصل برای تمدید قرارداد بازنگری خواهند کرد.

بعد از گزارش های مالی پرویز مظلومی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره تریبون را در دست گرفت. عضوی که به عنوان فنی به جمع اعضای هیات مدیره اضافه شده است و نمی تواند نقشی در درآمدزایی برای باشگاه داشته باشد. مهم ترین حرفی که او زد این بود که وزارت ورزش و جوانان همیشه به استقلال کمک کرده و نقشی در حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا نداشته است. در حالی که به خوبی می‌دانیم با تازگی و با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و تضمین شخص وزیر وام بانک شهر برای پرداخت بدهی‌ها نهایی شده است.

در ادامه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در این باره صحبت کرد و گفت: ما وارث مشکلات مالی از گذشته هستیم، این مسائل باید حل می‌شد اما نشده و تاکنون ادامه یافته است. با حمایت‌های وزیر ورزش، بانک شهر به کمک باشگاه استقلال‌ آمد هرچند در این شرایط هم با مشکلاتی مواجه شدیم اما باز هم تاکید جنابعالی برای انجام این مهم، مسئولان بانک شهر در امور مربوطه سرعت بیشتر را در دستور کار قرار دادند.

سیدهادی قره سید رومیانی معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و‌جوانان هم در ادامه جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال صحبت کرد و گفت: ما می‌توانیم برای کمک به باشگاه استقلال کارشناسانی را از معاونت مالی و معاونت حقوقی کارشناسانی را اعزام کنیم و‌ مطمئن هستیم این تعامل می‌تواند به تدوین صورت‌های مالی و‌حقوقی بسیار کمک کند.

این صحبت ها و تعریف و تمجیدها تا پایان نشست ادامه خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه تصمیمات مهم و سرنوشت سازی برای آینده استقلال گرفته خواهد شد. قرار بود اعضای هیات مدیر دستخوش تغییر شوند و کسانی به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه اضافه شوند که بر خلاف پرویز مظلومی بتوانند برای تیم درآمدزایی داشته باشند. یکی از افراد مد نظر رضا حدادیان مالک هواپیمایی وارش و مالک باشگاه نساجی است.

دیدگاه‌ها