کد خبر : 1923263 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 11:55 | 49.9K بازدید | 8 دیدگاه

شوک دقیقه 90: کورتوا از فهرست رئال خط خورد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر خیرونا همراهی کند.

شوک دقیقه 90: کورتوا از فهرست رئال خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی خیرونا به مصاف این تیم خواهد رفت. 

شاگردان کارلو آنچلوتی امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا ندارند و تمرکزشان بیشتر روی فینال کوپا دل ری و همچنین دیدار برابر منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. 

با این حال، شرایط در چند روز اخیر به شکلی پیش رفته که باعث نگرانی این مربی ایتالیایی و همچنین هواداران رئال مادرید شده است چون بسیاری از بازیکنان این تیم شرایط خوبی ندارند. 

1797767

فشردگی دیدارها و فشار بالای‌ مسابقات باعث شده که بازیکنان در این فصل با مشکلات بسیاری مواجه شوند و این موضوع درباره بازیکنان رئال هم صدق می‌کند. 

پیش از این گفته شده بود که کریم بنزما، داوید آلابا، فرلان مندی و ادن هازارد نمی‌توانند این تیم را به دلیل مصدومیت یا خستگی ماهیچه‌ها همراهی کنند و دنی سبایوس هم به دلیل محرومیت در این بازی حضور ندارد. 

اما دقایقی قبل اعلام شد که کورتوا هم به جمع این بازیکنان اضافه شده و از فهرست رئال مادرید برای بازی امشب برابر خیرونا خط خورده است. 

این دروازه‌بان بلژیکی دچار ورم شدید از ناحیه معده و روده شده و باشگاه رئال با انتشار بیانیه‌ای رسما خبر داد که او در دیدار امشب غایب خواهد بود و آندری لونین به جای او در ترکیب به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها