کد خبر : 1923299 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 14:42 | 62.6K بازدید | 59 دیدگاه

از حق پیکان کوتاه نمی‌آییم

محل برگزاری پیکان - پرسپولیس سوژه شد!

مدیر رسانه پیکان از تاکید این باشگاه روی برگزاری بازی در ورزشگاه‌های همیشگی خبر داد.

محل برگزاری پیکان - پرسپولیس سوژه شد!

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال پیکان در حساس‌‍ترین بازی هفته میزبان پرسپولیس خواهد بود.

حساسیت‌های این بازی باعث شده تا از همین حالا گمانه‌زنی‌هایی در مورد محل برگزاری این مسابقه در فضای مجازی به وجود بیاید. اتفاقی که واکنش  پیکان را در پی داشت.

امیر صادقی‌پناه، مدیر رسانه این باشگاه، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در این رابطه گفت: "با وجود درخواست‌هایی که برای برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی وجود داشته است، ما از حق میزبانی خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم."

او در ادامه گفت: "پیکان به دنبال این است در ۳ هفته پایانی لیگ بار دیگر توانمند‌ی‌های خودش را نشان بدهد و قطعا با تمام توان در این مسابقات حاضر می‌شود. به همین خاطر قطعا در ورزشگاه خانگی خودمان از پرسپولیس میزبانی خواهیم کرد."

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان درخصوص اینکه آیا بازی با پرسپولیس را در ورزشگاه انقلاب کرج میزبانی خواهند کرد یا دستگردی تهران، پاسخ داد: "ما درخواست دادیم و نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم تا طبق روال دیدارهای گذشته این بازی در  ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما این موضوع بستگی به تصمیم شورای تامین استان البرز دارد. اگر موافقت کنند بسیار مشتاق هستیم در کرج بازی کنیم در غیر این صورت بازی در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) انجام می‌شود‌."

دیدگاه‌ها