کد خبر : 1923320 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 16:01 | 23.6K بازدید | 35 دیدگاه

ویدیچ: رونالدو بازیکن کامل است، رونی مثل کریس نبود

نمانیا ویدیچ، مدافع سابق منچستریونایتد در یک برنامه یوتیوبی شرکت کرد و از خاطراتش در یونایتد برای بینندگان حرف زد.

ویدیچ: رونالدو بازیکن کامل است، رونی مثل کریس نبود

به گزارش "ورزش سه"، ویدیچ گفت، وین رونی می‌توانست در منچستریونایتد بازی‌های بهتری انجام دهد و بازیکن بهتری شود: «به نظر من کریستیانو رونالدو یک بازیکن کامل بود. روزی که به باشگاه آمد را یادم است، یک پسربچه بود، لاغر بود و همیشه سعی می‌کرد تکنیکی بازی کند. 

او در طول سالیان بعد از آن، رشد کرد و حاضر بود همه چیز را برای رسیدن به خواسته‌اش فدا کند. کریستیانو را در اینستاگرام می‌بینید که چیزهای پر زرق و برق دارد ولی او لیاقتش را دارد. در سنی که او بود، 18 تا 21 سالگی، داشتن این ذهنیت که سخت تلاش کنی، بی‌نتیجه نمی‌ماند. 

1857031

او لیاقت هرچیزی که به دست آورده را دارد. به نظر من، وین رونی در این زمینه کم آورد. او آدمی است که فکر می‌کنم اگر می‌توانست ذهنیتی نزدیک به کریستیانو رونالدو داشته باشد، به چیزهای خیلی بیشتری دست پیدا می‌کرد. البته این احساسی است که من دارم.

او از نظر فیزیکی شگفت‌انگیز بود، از نظر تکنیکی هم همینطور. توی زمین هم‎‌تیمی درجه یکی هستند، او و کارلوس توز. به عنوان مدافع، دلتان می‌خواهد آنها توی زمین باشند چون برای تیم خیلی زحمت می‌کشیدند.» مدافع صربستانی ادامه داد: «وین رونی آن ذهنیت را نداشت اما بر اساس استعدادش بازی می‌کرد. او روی بدنش، روی تمرینات، روی بخش فیزیکی کار سرمایه‌گذاری نکرد.»

دیدگاه‌ها