کد خبر : 1923372 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 20:25 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

قطعی: بیلسا سرمربی جدید تیم ملی اروگوئه

فدراسیون فوتبال اروگوئه از توافق کامل با مارسلو بیلسا برای پذیرفتن پست سرمربی‌گری تیم ملی این کشور خبر داد.

قطعی: بیلسا سرمربی جدید تیم ملی اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کرد در مذاکره با مارسلو بیلسا برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده و پیشنهاد رسمی خود را برای این مربی آرژانتینی ارسال کرده است.

حالا بیلسا و وکلایش این قرارداد را بررسی کرده و در نهایت آن را امضا کرده و به فدراسیون اروگوئه تحویل خواهند داد. بعد از آن دوران کاری بیلسا به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه آغاز خواهد شد.

با این حال رسانه‌های اروگوئه می‌‌گویند امضای قرارداد فرمالیته است، چرا که پیش از این بین فدراسیون این کشور و مربی کهنه‌کار آرژانتینی توافق کامل حاصل شده است. توافق بین دو طرف هم در زمینه مالی و هم در زمینه ورزشی بوده است.

1774514

بیلسا تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 هدایت اروگوئه را به عهده خواهد گرفت. البته در قرارداد ذکر شده که در صورت صعود اروگوئه به آن تورنمنت قرارداد بیلسا تا پایان جام جهانی به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد.

گفته می‌شود بیلسا در پایان هفته جاری قرارداد را امضا کرده و رسما کارش به عنوان سرمربی اروگوئه را با حضور در این کشور آغاز خواهد کرد. رسانه‌های این کشور می‌گویند فدراسیون اورگوئه از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای معرفی رسمی بیلسا و برگزاری کنفرانس خبری او است.

شبکه ESPN اعلام کرد بیلسا از فدراسیون فوتبال اروگوئه درخواست کرده در رقابت‌های انتخابی المپیک 2024 هم هدایت تیم زیر 23 سال این کشور را به عهده داشته باشد. تیم ملی بزرگسالان اروگوئه در ماه ژوئن دو بازی دوستانه انجام خواهد داد که اولین مسابقات بیلسا به عنوان سرمربی جدید لاسلسته خواهد بود.

1794579

دیدگاه‌ها