کد خبر : 1923380 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 21:55 | 62.4K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت مهاجم مغضوب به چلسی در دوران پوچتینو

یک رسانه انگلیسی می‌گوید بعد از منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی چلسی بازگشت به این تیم به روملو لوکاکو پیشنهاد خواهد شد.

بازگشت مهاجم مغضوب به چلسی در دوران پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که انتخاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید چلسی قطعی به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود به زودی شاهد اعلام رسمی استخدام او توسط این باشگاه باشیم، روزنامه تلگراف اعلام کرد یکی از اولین اقدام‌های پوچتینو در چلسی مذاکره با روملو لوکاکو و پیشنهاد بازگشت به چلسی به این ستاره بلژیکی خواهد بود.

1857158

چلسی در سال 2021 لوکاکو را با قراردادی 100 میلیون یورویی از اینتر به خدمت گرفت اما بازگشت او به آبی‌های لندن به شکلی کابوس‌وار سپری شد. لوکاکو در 26 مسابقه لیگ برتر تنها 8 گل به ثمر رساند و بعد از نشستن توماس توخل روی نیمکت چلسی به یک ذخیره تمام‌عیار تبدیل شد. او در یک مصاحبه جنجالی گفت از اینکه ایتالیا را ترک کرده افسوس می‌خورد و مشخص بود که دوران حضورش در چلسی به پایان رسیده است.

لوکاکو تابستان گذشته با قراردادی قرضی به اینتر بازگشت، ولی در ایتالیا گفته می‌شود نراتزوری تمایلی برای دائمی کردن قرارداد او ندارد. لوکاکو در این فصل در سری آ تنها 5 گل به ثمر رسانده است.

1857159

اما روزنامه تلگراف می‌گوید پوچتینو به سبک بازی لوکاکو علاقه دارد و برای بازگشت او به استمفوردبریج با ستاره بلژیکی صحبت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها