کد خبر : 1923487 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 14:24 | 24.2K بازدید | 13 دیدگاه

هوادار بدون موقعیت به ما گل زد؛

گلزاری: بازی با پرسپولیس قوی‌تر از قبل خواهیم بود

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش با تمام قوا در بازی‌های باقی‌مانده برای کسب قهرمانی جام حذفی و چهارمی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

گلزاری: بازی با پرسپولیس قوی‌تر از قبل خواهیم بود

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هوادار در ورزشگاه اکباتان متوقف شد که تیم برتر میدان بود، اما نتوانست از موقعیت‌های خوبی که داشت بهره ببرد و درنهایت دو امتیاز حساس را در تهران جا گذاشت تا پس از هفته‌ها جایگاه چهارمی را به تراکتور بدهد.
در رابطه با این مسابقه و همین‌طور سایر مسائل پیرامون گل‌گهر گفت‌وگویی با مهران گلزاری، کاپیتان باتجربه سرمه‌ای پوشان سیرجانی، داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

*هوادار بدون موقعیت به ما گل زد
گلزاری حرف‌هایش را درباره تساوی در تهران مقابل هوادار آغاز کرد و گفت: «فکر می‌کنم هوادار بدون موقعیت به ما گل زد. دیدید که کارشناسان هم گفتند که اصلا پنالتی نبوده است. مقابل هوادار خیلی خوب بازی کردیم، ولی بدشانسی آوردیم و موقعیت‌هایمان گل نشد.»

*اصلا نمی‌دانیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد
مدافع تیم فوتبال گل‌گهر درباره حواشی دیدار برابر هوادار و آن پنالتی جنجالی شاگردان الهامی که سه مرتبه زده شد، اینطور توضیح داد: «ببینید آن برخورد که مطمئنم صددرصد پنالتی نبود. کارشناسان هم تایید کردند که پنالتی نیست. اصلا نباید پنالتی گرفته می‌شد و خود بازیکنان هوادار هم می‌گفتند که پنالتی نبوده است. در ادامه محسن فروزان موفق به مهار پنالتی اول شد که کمک داور تکرار داد و فکر می‌کنم اشتباه کرد. جالب‌تر اینکه در مرتبه دوم داور می‌گفت خودم دیدم و پنالتی را فروزان به درستی گرفته، اما کمک داور اصرار داشت که من دیده‌ام و پای دروزاه‌بان روی خط نبوده و باید پنالتی را برگردانید. واقعا نمی‌دانیم چه اتفاقاتی می‌افتد.»

1857386

*جایگاه چهارمی را دوباره پس می‎‌‌گیریم
کاپیتان گل‌‎گهر در واکنش به این سوال که با این تساوی پس از ماه‌ها و هفته‌ها گل‌‎گهر جای خود را در رتبه چهارم به تیم دیگری دارد، بیان کرد: «از اول فصل فکر می‌کنم فقط یک مرتبه از رتبه چهارم پایین‌تر آمده‌ بودیم. متاسفانه با برد تراکتور این جایگاه را از دست دادیم. مطمئنا تلاش می‌کنیم دوباره جایگاه خودمان را به دست بیاوریم. فوتبال است و گاهی موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شوند. گاهی مثلا در بازی با فولاد در ثانیه‌های پایانی گل می‌خوری و سه امتیاز از دست می‌رود. قشنگی فوتبال هم به همین اتفاقات است. مطمئنا تلاش می‌کنیم که جایگاه چهارمی را دوباره پس بگیریم.»

*با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم
گل‌گهر دو بازی مقابل پرسپولیس دارد که می‌تواند دو جام را از این تیم در لیگ و حذفی بگیرد. از طرفی خود شما هم به دنبال قهرمانی در جام حذفی و چهارمی در لیگ برتر هستید. مهران گلزاری در واکنش به این موضوع گفت: «من همینجا به شما قول می‌دهم که نسبت به بازی‌های قبل قوی‌تر و محکم‌تر مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد. ما دنبال جایگاه چهارمی لیگ برتر هستیم و می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم.»

*سعید الهویی یکی از بهترین مربیان ایران خواهد شد
از مهران گلزاری درباره حضور سعید الهویی سرمربی گل‌گهر به عنوان یک مربی جوان پرسیدیم و او در واکنش به این سوال اینگونه پاسخ داد: «ببینید صحبت از آقای الهویی تنها فکر نمی‌کنم درست باشد. تمام کادر ما زحمت می‌کشند و در راس آنها آقا سعید. ما از نزدیک زحمات کادر فنی را می‌بینیم. بازی‌هایی که از دست دادیم، به خاطر بدشانسی بوده است. بازی با فولاد در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم و بازی با هوادار هم توپ‌هایمان گل نشد. آقا سعید الهویی مربی بسیار خوب و با دانشی است که به نظرم تبدیل به یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران خواهد شد. من همینجا به نمایندگی از تمام بازیکنان از زحمات تک تک اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم. واقعا زحمت می‌کشند.»

1857387

کاپیتان گل‌گهر در ادامه درباره جدایی امیر قلعه‌‎نویی هم صحبت کرد و گفت: «امیرخان احتیاجی صحبت من ندارد. قهرمانی‌ها و رزومه ایشان مشخص است. باعث افتخار ما بود که زیر نظر ایشان کار کردیم و امیدوارم در آینده بهترین اتفاقات برای تیم ملی و امیرخان رخ بدهد.»

*جایگاه چهارمی حق ماست 
مهران گلزاری درباره سه بازی باقی‌مانده تیمش مقابل آلومینیوم، پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و اینکه با توجه به دو بازی خانگی شرایط خوبی برای بازپس‌گیری رتبه چهار وجود دارد، عنوان کرد: «ما چه بیرون از خانه بازی کنیم و چه داخل خانه با صد در صد توان به میدان می‌رویم برای کسب پیروزی تا جایگاه چهارمی را که واقعا حق ماست آخر فصل به دست بیاوریم. همینجا به همه قول می‌دهم که تیم ما در سه بازی باقی‌مانده با انگیزه و توان بیشتری ادامه خواهد داد. امیدوار هستم اتفاقات خوبی هم برایمان در این مسیر رقم بخورد.»

دیدگاه‌ها