کد خبر : 1923489 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 14:29 | 55K بازدید | 90 دیدگاه

منتظر تصمیم نهادهای ذی‌ربط هستیم

شکوری: مشکلی برای بازی با پرسپولیس در آزادی نداریم!

قائم‌مقام باشگاه پیکان گفت: اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا هر ورزشگاه مورد تایید دیگری نداریم اما اولویت ما بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است.

شکوری: مشکلی برای بازی با پرسپولیس در آزادی نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر وارد حساس‌ترین هفته‌‎ها شده و شایعات و اخبار افزایش یافته است. یکی از این مسائل، ورزشگاه محل میزبانی پیکان از پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر است. پیکان در فصل‌های گذشته، همه دیدارهای خود را در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌کرد، اما چمن این استادیوم در حال حاضر زیر کشت است و امکان استفاده از آن وجود ندارد. به همین علت، خودروسازان از ابتدای فصل در ورزشگاه پاس قوامین دیدارهای خانگی را برگزار کردند. از آنجا که شرایط زمین چمن این استادیوم باب میل کادرفنی پیکان نبود، در نهایت تصمیم بر این شد که مسابقات خانگی پیکان به استادیوم انقلاب کرج منتقل شود اما برای دیدار برگشت مقابل استقلال، پیکانی‌ها دوباره در ورزشگاه پاس قوامین از حریف میزبانی کردند.

حالا و برای دیدار روز شانزدهم اردیبهشت مقابل پرسپولیس، بحث در مورد ورزشگاه محل میزبانی پیکان از پرسپولیس بالا گرفته و محل بحث شده است. برخی اعتقاد دارند بازی باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود و عده‌ای این موضوع را رد می‌کنند. به همین بهانه به سراغ ابراهیم شکوری، عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان، رفتیم تا نظر او را جویا شویم.

شکوری در ابتدا گفت: «قبل از اینکه مقابل پرسپولیس به میدان برویم، باید در جام حذفی برابر نساجی بازی کنیم و این دیدار برای‌مان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. از این رو، تمرکزمان معطوف به دیدار جام حذفی است، اما چون در لیگ فعال هستیم، طبیعتا برای یک فصل کامل برنامه‌ریزی کرده‌ایم.»

وی افزود: «طبق برنامه، دیدارهای خانگی پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود، ولی در خصوص دیدار با پرسپولیس، منتظر تصمیم نهادهای ذی‌ربط و مرتبط هستیم. همین اتفاق برای بازی با استقلال هم رقم خورد و در نهایت اعلام شد باید در ورزشگاه پاس قوامین به میدان برویم. حتی اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداریم. البته از سوی باشگاه پرسپولیس هم درخواستی به دست ما نرسیده است. در این مورد، تصمیم‌گیرنده نهایی نیستیم و فعلا باید منتظر بمانیم.»

دیدگاه‌ها