کد خبر : 1923490 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 14:41 | 55.6K بازدید | 13 دیدگاه

رفتار باکلاس کمپانی در جشن قهرمانی تیمش (عکس)

رفتار ونسان کمپانی با موجی از تحسین روبرو شده است. مربی برنلی بعد از برد تیمش در دربی، جلوی بازیکنش را گرفت تا تیم میزبان را مسخره نکند.

رفتار باکلاس کمپانی در جشن قهرمانی تیمش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برنلی بعد از پیروزی یک بر صفر در دربی مقابل بلکبرن، قهرمان چمپیونشیپ (دسته دوم فوتبال انگلیس) شد؛ اما این مسابقه و جشن قهرمانی بعد از آن پر از حاشیه بود. ابتدا پس از سوت پایان دیدار، بازیکنان 2 تیم با هم درگیر شدند که در این میان، کمپانی مداخله کرد و جک کورک، بازیکن تیمش را از دل درگیری بیرون کشید تا غائله بخوابد. در ادامه، براون‌هیل، دیگر بازیکن برنلی جام قهرمانی را در دست گرفت و به سمت هواداران میزبان که دربی را باخته بودند و شاهد جشن قهرمانی رقیب بودند، بالا گرفت تا آنها را مسخره کند. این رفتار او با تشویق گروهی از طرفداران برنلی و دشنام‌گویی طرفداران بلکبرن روبرو شد. مربی برنلی اینجا هم مداخله کرد و ابتدا بازیکن 27 ساله‌اش را کنار کشید تا بیش از این به هواداران بلکبرن توهین نکند و سپس دستش را رو به طرفداران بلکبرن و به نشانه «ببخشید» بالا گرفت.

این رفتار او بلافاصله با تحسین هواداران روبرو شد. یکی از آنها در توییتر نوشت: «عذرخواهی کمپانی از بلکبرن دلنشین بود» و دیگری توییت کرد: «کلاس کار ونسان کمپانی اینطوری است. براون‌هیل هواداران بلکبرن را مسخره می‌کرد و او بازیکنش را کنار کشید و با بالا گرفتن دست عذرخواهی کرد. این آدم، باکلاس است.»
یک نفر دیگر هم نوشت: «ونسان کمپانی از طرفداران راورز به خاطر شادی براون‌هیل جلوی آنها، عذرخواهی کرد. چه کار باکلاسی!»
اگر برنلی 2 بازی آخر فصلش را ببرد، از مرز 100 امتیاز عبور خواهد کرد که دستاورد بزرگی برای کمپانی خواهد بود. هم اکنون از او به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری تاتنهام نام برده می‌شود.

1857392

دیدگاه‌ها