کد خبر : 1923500 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 15:51 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

تکرار غیبت لژیونر چپ‌پای ایران در بازی‌ها

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن امشب در فهرست تیمش مقابل پائوک حضور ندارد.

تکرار غیبت لژیونر چپ‌پای ایران در بازی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی که پس از حدود سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت و چهار مسابقه پیاپی نیمکت‌نشینی کامل، در دیدار برابر وولوس به میادین بازگشته و در شرایط بازی قرار گرفته بود، باز هم بخاطر آسیب دیدگی از فهرست تیمش خارج شد و امشب هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

مدافع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ که پس از یک حضور ثابت و یک مسابقه تعویضی، در دیدار سه هفته قبل در جام حذفی یونان برابر المپیاکوس به ترکیب رسیده بود، در همان ابتدای مسابقه مجددا با مصدومیت مواجه شد تا از زمین خارج شود و احسان حاج‌صفی دوباره برای آ. ا. ک به میدان برود.

پس از این دیدار حذفی، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دیدار هفته قبل در سوپر لیگ نیز برابر المپیاکوس قرار گرفت که میلاد محمدی به دلیل مصدومیت از فهرست تیمش خارج شده و احسان حاج‌صفی ۹۰ دقیقه بازی کرده بود که امشب هم احتمالا این وضعیت وجود دارد.

1857409

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که محمدی و حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم مرحله پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان، در ورزشگاه آگیا سوفیا مقابل تیم رده چهارمی پائوک قرار می‌گیرد که باز هم یکی از دو چپ‌پای ایرانی به میدان می‌روند.

میلاد محمدی به علت تکرار مصدومیت و ادامه آن، در مسابقه امشب مقابل پائوک حضور ندارد و در فهرست آ. ا. ک آتن قرار نگرفته، ولی احسان حاج‌صفی در لیست تیمش دیده می‌شود و احتمالا بیست و پنجمین بازی فصل خود را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها