کد خبر : 1923515 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 17:08 | 34.7K بازدید | 6 دیدگاه

گزینه اصلی جانشینی کان در بایرن مشخص شد

جست‌وجو برای پیدا کردن جانشین اولیور کان شروع شده و گفته می‌شود اولی هوینس بیش از همه خواستار برکناری کان و استخدام یک مدیرعامل جدید برای بایرن است.

گزینه اصلی جانشینی کان در بایرن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امسال نتایج ضعیفی گرفته و نه تنها با شکست سنگین برابر سیتی از صعود به جمع 4 تیم برتر اروپا جا مانده، بلکه در حیاط خلوت خودش هم به مشکل خورده و از جام حذفی کنار رفته و در بوندس‌لیگا صدر جدول را به دورتموند داده است. اما احتمالا بیش از همه این‌ها، تصمیم نادرست در استخدام ناگلزمان و بعد برکناری او باعث شده هیات مدیره باشگاه اعتماد خود را به مدیرعامل از دست بدهد و با فشاری که اولی هوینس، رییس سابق بایرن، می‌آورد کان به زودی با باشگاه خداحافظی خواهد کرد.

گفته می‌شود گزینه اصلی هیات مدیره برای مدیرعاملی تیم اکسل هلمان، مدیر فرانکفورت، است. هلمان تا سال 2027 با آینتراخت فرانکفورت قرارداد دارد، اما ظاهرا مدت مدیدی است که به فکر رفتن از این باشگاه افتاده؛ ضمن اینکه «نه» گفتن به بایرن مونیخ هم کار بسیار دشواری است. هلمان علاوه بر فرانکفورت، هم اکنون در کنار اولیور لکی از فرایبورگ به طور موقت اداره فدراسیون فوتبال را هم برعهده دارد.

دیدگاه‌ها