کد خبر : 1923521 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 17:41 | 22.8K بازدید | 7 دیدگاه

خشم یک تاتنهامی سوژه شد: لعنت به بازیکن بی‌تعصب!

یک هوادار تاتنهام که بعد از عقب افتادن 5-0 تیمش از نیوکسل با فحاشی به اسپرز ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک را ترک کرده و از خودش فیلمبرداری می‌کند مورد توجه قرار گرفته است.

خشم یک تاتنهامی سوژه شد: لعنت به بازیکن بی‌تعصب!

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چند روز از شکست تحقیرآمیز تاتنهام مقابل نیوکسل با نتیجه 6-1 تبعات این شکست همچنان ادامه دارد. اما یکی از هواداران تاتنهام با فیلمی که در جریان آن بازی از خودش گرفته در انگلیس به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

تاتنهامی‌ها تنها در 20 دقیقه اول مسابقه 5 گل از حریف دریافت کردند و 5-0 عقب افتادند. اینجا بود که عده زیادی از هواداران این تیم که از لندن به شهر نیوکسل سفر کرده بودند تصمیم گرفتند این بازی تحقیرآمیز را بیشتر تماشا نکنند و شروع به ترک ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک کردند.

یکی از این هواداران تاتنهامی در حال ترک ورزشگاه و عصبانیت از تیمش در حال فیلمبرداری با گوشی موبایل خود بود و فیلمی که او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد با استقبال زیادی مواجه شده است.

1857434

در فیلم کوتاه این هوادار تاتنهام او در حالی دیده می‌شود که در حال پایین آمدن از سکوی ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک است و به تیم محبوبش، تاتنهام، فحاشی می‌کند. این هوادار که برای تماشای مسابقه 5 ساعت از لندن تا نیوکسل رانندگی کرده بود می‌گوید: "هیچوقت یک مسابقه را بعد از 20 دقیقه ترک نکرده بودم. لعنت به همه چیز. حالا ولی دارم این کار رو می‌کنم. دیگر تحمل این کثافت را ندارم. لعنتی‌ها. بسه دیگه. من که رفتم. ما داریم می‌ریم. دیگه تحمل نداریم. یک مشت کثافت لعنتی. دل‌شان برای باشگاه نمی‌سوزد. هیچ ارزشی برای تیم قائل نیستند. لعنتی‌ها".

1857435

یکی از نکات جالب ویدیو این است که درست در همین لحظه در فیلم ضبط شده توسط این هوادار صدای بلندگوی ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک شنیده می‌شود که اعلام می‌کند:" نیوکسل 5، تاتنهام صفر". صدای بلندگوی ورزشگاه این هوادار را تحریک می‌کند و او دوباره شروع می‌کند: "کثافت‌ها. همه‌شان".

1857436
سکوهای نیمه خالی هواداران تاتنهام بعد از 20 دقیقه

دیدگاه‌ها