کد خبر : 1923568 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 22:24 | 23.7K بازدید | 4 دیدگاه

دیدار پدرخوانده بایرن با توخل در زمین تمرین

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ و رئیس افتخاری باشگاه آلمانی امروز با حضور در تمرین این تیم با توماس توخل دیدار کرد.

دیدار پدرخوانده بایرن با توخل در زمین تمرین

به گزارش "ورزش سه"، در حالی بایرن مونیخ در میانه یک بحران ورزشی و مدیریتی به سر می‌برد حضور سرزده اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه، در تمرین امروز بایرن و مکالمه پرشور و طولانی‌مدت او با توماس توخل، سرمربی تیم، خبرساز شده است.

1857525

اهمیت این دیدار هوینس با توخل در زمین تمرین بایرن در این است که در روزهای گذشته که الیور کان با انتقادهای زیادی مواجه است و خبرهای زیادی درباره احتمال اخراجش مطرح شده است. اولی هوینتس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های مدیریتی باشگاه مسلما در روندهای بالای مدیریتی همچنان از وزنه قابل توجهی برخوردار است.

رئیس سابق بایرن مونیخ در 71سالگی امروز صبح قبل از شروع تمرین بایرن وارد مرکز تمرینی این تیم در سِبنر اشتراسه شد و حدود 15 دقیقه روی زمین چمن این مجموعه به صورت انفرادی با توخل صحبت کرد.

1857524

بازیکنان بایرن که سه روز گذشته را به دستور توخل در مرخصی بودند از ساعت 11 صبح تمرین خود را زیر نظر او آغاز کردند. این اولین تمرین باواریایی‌ها بعد از شکست شوکه‌کننده مقابل ماینتس بود. بایرن با شکست 3-1 در این بازی چهارمین بازی بدون برد پیاپی خود را تجربه کرد و صدرنشینی بوندس‌لیگا را هم واگذار کرد. توخل در مدت کوتاهی که از حضورش در بایرن می‌گذرد تا امروز با تیمش از جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان هم حذف شده است.

دیدگاه‌ها