کد خبر : 1923582 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 04:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان ایران کنار هم در اسپانیا (عکس)

دو فوتسالیست ایرانی پالما در تمرین این تیم کنار یکدیگر مشغول به تمرین هستند.

ملی‌پوشان ایران کنار هم در اسپانیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما در حالی مسابقه اخیرش مقابل تیم خاین را با پیروزی پشت سر گذاشت که حسین طیبی پس از حضور در اردوی تیم ملی و درخشش در دو دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان برای باشگاه خود نیز به میدان رفت و توانست موثر ظاهر شود تا همچنان در کورس قهرمانی لیگا اسپانیا بمانند، اما خبری از مسلم اولادقباد نبود.

حسین طیبی که در این فصل ۱۳ گل در لیگا ناسیونال اسپانیا به ثمر رسانده و یکی از مهره‌های کلیدی تیم پالما به حساب می‌آید، در تمرینات اخیرشان نیز با انگیزه کار کرده تا فصل را به بهترین شکل و حتی قهرمانی در اروپا تمام کنند که مسلم اولادقباد نیز دوباره در کنار او و دیگر هم‌بازیانش حاضر شده است.

1857563

مسلم اولادقباد که مثل طیبی به ایران بازگشته و در کنار کارهای تمدید ویزای خود برای حضور در اسپانیا، در دو جام رمضان فوتسال قم نیز به میدان رفته بود، با کمی تاخیر نسبت به کاپیتان تیم ملی فوتسال به اسپانیا رسید و در تمرین تیم پالما برای بازی‌های باقی مانده فصل شرکت کرد.

یاران طیبی و اولادقباد از ساعت ۲۲:۱۵ فرداشب (جمعه) به مصاف تیم رده چهاردهمی آنتکوئرا خواهند رفت که امیدوار هستند با کسب پیروزی در این مسابقه، ۶۲ امتیازی شوند و با دو امتیاز و دو بازی بیشتر نسبت به بارسلونا، موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگا ناسیونال اسپانیا شوند.

دیدگاه‌ها