کد خبر : 1923616 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 02:49 | 29.8K بازدید | 2 دیدگاه

احساساتی شدن استونز از اقدام هواداران سیتی

جان استونز، مدافع سیتی، که گل دوم تیمش مقابل آرسنال را زد معتقد است که رابطه عاشقانه دو طرفه ای میان او و هواداران وجود دارد.

احساساتی شدن استونز از اقدام هواداران سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با کسب پیروزی 4-1 مقابل آرسنال به بخت نخست فتح لیگ برتر انگلیس تبدیل شد. کوین دی‌بروینه (2 بار)، جان استونز و ارلینگ هالند گل‌های سیتی در این دیدار را به ثمر رساندند.

استونز که گل دوم تیمش را با ضربه سر در دقیقه 1+45 به ثمر رساند در پایان بازی با ابراز هیجان از تشویق بی امانش توسط هواداران گفت: "وقتی می شنوم که هواداران این آهنگ‌ها را برای من می خوانند واقعا تحت تاثیر قرار می گیرم. اینجا خانه من است و احتمالا برای همیشه هم خواهد ماند. شنیدن اسمم در بین هواداران هیجان انگیز است و به نظرم عشق متقابلی بین ما وجود دارد."

1857666

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: "همواره از این رابطه لذت می‌برم و تلاش می‌کنم از این بابت اطمینان حاصل کنم که توانسته ام قدردان حمایت هواداران باشم. این وضعیت نه برای من بلکه در مورد همه بازیکنان صدق می‌کند چون کل تیم همواره تحت حمایت هواداران است."

مدافع منچسترسیتی با ابراز امیدواری نسبت به فتح دوباره لیگ برتر با توجه به شرایط فعلی گفت: "سعی می‌کنیم تا برای هوادارانمان افتخارات بزرگی کسب کنیم و چنین روزهای شیرینی را برایشان رقم بزنیم. قطعا آنها امشب با خوشحالی به خانه های خود بر می گردند."

دیدگاه‌ها