کد خبر : 1923621 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 08:30 | 18.2K بازدید | 8 دیدگاه

یک شهر در حال رنج کشیدن است و آنها نمی‌فهمند؛

حمله بی‌سابقه لوتار ماتئوس به کان و مدیران بایرن

لوتار ماتئوس اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای بی‌سابقه و با جملاتی تند به مدیران باشگاه حمله کرده است.

حمله بی‌سابقه لوتار ماتئوس به کان و مدیران بایرن

به گزارش "ورزش‌سه"، مونیخی‌ها در شرایطی که با ناگلزمان در سه جبهه حضور داشتند و می‌جنگیدند، به یکباره تصمیم به برکناری این مربی و استخدام توخل گرفتند. تصمیمی که در ابتدا با پیروزی در بوندسلیگا مقابل دورتموند خوب بود، اما  در ادامه به حذف مونیخی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی منجر شد، تا انتقاد از تصمیم بی‌سابقه مدیران معمول با حوصله بایرن بالا بگیرد.

لوتار ماتئوس در همینه زمینه اخیرا مصاحبه‌ تندی علیه اولیور کان هم تیمی سابقش و همینطور سایر مدیران باشگاه انجام داده و با جملاتی غیرمنتظره به آنها و به ویژه دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان حمله کرده است. 

ماتئوس معتقد است کان در انجام کامل وظایف سازمانی ناکام بوده و در این مورد با جملاتی تند گفته است: «چیزی اتفاق افتاد که سه یا چهار ماه پیش انتظارش را نداشتیم. واضح است که الیور کان کنترل خود را از دست داده است.»

ماتئوس البته در مصاحبه خود انتقاد بسیار تندی هم از هربرت هاینر، رئیس باشگاه و همینطور حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه داشته و در این ضمن تاکید بر اینکه انتظار رهبری بهتری از هاینر داشته، اقدامات صالح‌ حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه را ناامید کننده دانسته است.»

شماره 10 تکرار نشدنی فوتبال آلمان در ادامه بار دیگر به کان حمله کرده و صلاحیت او برای حضور در بایرن مونیخ را زیر سوال برده است:«کان علایق دیگری هم دارد. او دوست دارد استراحت کند، دوست دارد گلف بازی کند. در همین حال او ناگهان مسئولیت یک باشگاه بحران زده را برعهده گرفته و این دنیای جدیدی برای او است. شاید او شرایط را دست کم گرفته است.» 

ماتئوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت تیم فوتبال بایرن در مونیخ گفته است: «در مونیخ شما برای بایرن و بایرن زندگی می‌کنید. الان یک شهر در حال رنج بردن از شرایط باشگاه است. من این ناراحتی را در هنگام ناهار، در مکالمات خیابانی متوجه می‌شوم، اما کان هیچ ایده‌ای ندارد که شرایط چطور در حال رقم خوردن است. او اصلا اینجا نیست.»

دیدگاه‌ها