کد خبر : 1923637 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 10:06 | 27.5K بازدید | 2 دیدگاه

وینگر لیورپول در مسیر هم تیمی شدن با مهدی طارمی

فابیو کاروالیو، وینگر پرتغالی و نیمکت نشین لیورپول، مورد توجه باشگاه پورتو قرار گرفته است.

وینگر لیورپول در مسیر هم تیمی شدن با مهدی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند روز پیش تاکید کرد که فابیو کاروالیو از کم بازی کردن در لیورپول راضی نیست. پس از آن صحبت هایی در رابطه با احتمال جدایی قرضی این بازیکن از جمع قرمزهای آنفیلد مطرح شد و حالا لیورپول اکو مدعی شده که کاروالیو مورد توجه باشگاه پورتو قرار گرفته است.

از طرفی یورگن کلوپ روز سه‌شنبه در رابطه با جدایی احتمالی کاروالیو صحبت کرد و گفت: "من می خواهم قبل از اینکه به شکل علنی در این باره حرف بزنم با خود بچه ها در این باره صحبت کنم و همه این تصمیمات را با خودشان بگیرم. البته هنوز هیچ تصمیمی در هیچ جهتی وجود ندارد. می‌توانم بگویم که این هفته یک بار در تمرینات استثنایی بود. البته ممکن است بین آن چیزی که من فکر می کنم و او می‌خواهد تفاوت وجود داشته باشد اما در نهایت هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است."

1724827

گفتنی است فابیو کاروالیو تابستان گذشته از فولام به لیورپول پیوست اما حالا خیلی زود در آستانه جدایی از جمع شاگردان یورگن کلوپ قرار گرفته و همانطور که گفته شد به نظر می‌رسد پورتو محتمل‌ترین مقصد برای او باشد. بازیکنی که کار خود را از آکادمی بنفیکا آغاز کرد اما حالا در مسیر انتقال به تیم رقیب قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها