کد خبر : 1923690 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 14:40 | 55.2K بازدید | 122 دیدگاه

ریو فردیناند:

فقط رئال می‌تواند این سیتی را شکست دهد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است فقط رئال مادرید قادر به شکست سیتی و ممانعت از کسب سه‌گانه توسط این تیم خواهد بود.

فقط رئال می‌تواند این سیتی را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته با برتری 4-1 برابر آرسنال، حالا قطعا شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود. سیتی با دو بازی کمتر از آرسنال، دو امتیاز با توپچی ها اختلاف دارد و در صورت پیروزی در آن دو بازی، به فاصله پنج بازی تا پایان لیگ، با چهار امتیاز بیشتر صدرنشین خواهد شد. سیتی در جام حذفی به فینال رسیده و باید برابر یونایتد قرار بگیرد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز به مصاف رئال خواهد رفت.

1857608

ریو فردیناند معتقد است در حال حاضر فقط رئال توان شکست سیتی را دارد: «بازی‌های باقیمانده سیتی در لیگ برتر دشوار نیستند و با توجه به سابقه سیتی، آنها می توانند همه آن بازی‌ها را ببرند و قهرمان شوند. در لیگ قهرمانان ولی شرایط متفاوت است و رئال بزرگترین است. معتقدم فقط رئال می تواند با حذف سیتی مانع سه‌گانه این تیم شود. رئال می تواند در بدترین روزش نیز شما را شکست دهد و از هیچ به گل برسد. رئال بازیکنانی در سطح جهانی دارد و آنها تجربه رویارویی با سیتی و حذف این تیم را نیز دارند. در لیگ قهرمانان همه ما تاریخ بزرگ رئال را می شناسیم.»

فردیناند ادامه داد: «دشوارترین بازی فصل سیتی برابر رئال خواهد بود و سپس در فینال جام حذفی و در دربی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. هیچوقت نمی توان نتیجه دربی را حدس زد. یونایتد توان شکست سیتی را دارد؟ غیرممکن نیست و ما شانس‌هایی برای برد خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها