کد خبر : 1923718 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 17:41 | 36K بازدید | 3 دیدگاه

سیتیزن‌ها جشن دی‌بروینه را خراب کردند!

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، نقشی کلیدی در پیروزی تیمش مقابل آرسنال داشت، ولی نتوانست آنطور که دلش می‌خواست در پایان بازی این برد را جشن بگیرد.

سیتیزن‌ها جشن دی‌بروینه را خراب کردند!

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، ستاره اول منچسترسیتی، در جریان پیروزی 4-1 این تیم مقابل آرسنال بود. ولی هافبک بلژیکی فاش کرد که همبازی‌هایش در پایان بازی دیشب او را قال گذاشتند و اجازه ندادند آنطور که دلش می‌خواست پیروزی بزرگ سیتی را جشن بگیرد.

دیشب در حالی که شاگردان پپ گواردیولا آرسنال صدرنشین را با پیروزی 4-1 تحقیر کردند دو گل به ثمر رساند و روی یکی دیگر از گل‌ها برای جان استونز پاس گل ساخت. سیتی حالا با اینکه دو بازی کمتر از آرسنال دارد به فاصله دو امتیازی این تیم رسیده است.

1857829

در پایان بازی بازیکنان سیتی در رختکن تیم‌شان در ورزشگاه اتحاد مشغول جشن و پایکوبی بودند، ولی در تصاویری که از رختکن آنها منتشر شد نشانه‌ای از ستاره اول بازی، کوین دی‌بروینه، دیده نمی‌شد.

رسانه‌ها این سوال را مطرح کردند که چرا دی‌بروینه در عکس‌های رختکن آرسنال دیده نمی‌شود و او امروز توضیح داد که به دلیل مصاحبه‌های متعددی که در پایان بازی انجام داده دیر به رختکن رسیده و متوجه شده که هم‌تیمی‌هایش جشن‌های خود را گرفته و رختکن را ترک کرده‌اند.

دی‌بروینه در پاسخ به سوالی درباره عدم حضورش در جشن‌های رختکن سیتی گفت: "راستش را بخواهید فکر کنم حدود 15 مصاحبه انجام دادم. وقتی به رختکن رسیدم متوجه شدم اکثر بچه‌ها رفته‌اند".

1857830

ستاره بلژیکی در ادامه این مصاحبه از طعنه زدن به آرسنال کوتاهی نکرد و گفت توپچی‌ها شانس آوردند که با نتیجه‌ای سنگین‌تر بدرقه نشدند. او گفت: "ما چند ماه است که خوب کار می‌کنیم و اکثر بازی‌ها را برده‌ایم. وقتی آرسنالی‌ها سناریوی من تو من را پیش گرفتند در پشت مدافعان فضاهای زیادی برای من درست شد و به این خاطر بود که توانستم فرصت‌های زیادی برای دویدن در فضاها به دست بیاورم. ما خیلی فرصت درست کردیم و می‌توانستیم گل‌های خیلی بیشتری بزنیم".

دیدگاه‌ها