کد خبر : 1933768 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 00:30 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

سوپرگل برونو فرناندز به تیر خورد (عکس)

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، در دقیقه 57 بازی امشب فاصله‌ای تا زدن یک سوپرگل نداشت اما تیر دروازه مانع از این کار شد.

سوپرگل برونو فرناندز به تیر خورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد نیمه اول بازی مقابل تاتنهام را با پیروزی 2-0  به پایان رساند. تاتنهام اما در شروع نیمه دوم یکی از گل‌ها را جبران کرد تا برد خارج از خانه شاگردان اریک تن‌هاخ به خطر بیفتد. برونو فرناندز تنها یک دقیقه بعد از گل حریف این شانس را داشت که به زیباترین شکل ممکن دوباره اختلاف را به 2 برساند.

یونایتد بلافاصله بعد از دریافت گل چهره تهاجمی به خود گرفت و روی اولین حمله بود که برونو فرناندز چسبیده به محوطه جریمه صاحب توپ شد. او به زیباترین شکل ممکن توپ را از بین پاهای ایوان پرشیچ که تکل بلندی زده بود عبور داد تا با دروازه‌بان تک به تک شود.

ستاره پرتغالی یونایتد اما بدشناس بود چرا که ضربه بغل پای او در موقعیت تک به تک به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ برتر از دست برود.

ون بیساکا که در چند قدمی صحنه حضور داشت سعی کرد با ضربه سر چکشی ریباند ضربه فرناندز را به گل تبدیل کند اما ضربه او هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

1867943

دیدگاه‌ها