کد خبر : 1933771 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 00:57 | 6.2K بازدید | 12 دیدگاه

تاتنهام 2-2 یونایتد: سنگ تمام سفیدها برای نیوکسل!

تاتنهام امشب در مقابل میهمان خود منچستریونایتد به تساوی 2-2 رسید.

تاتنهام 2-2 یونایتد: سنگ تمام سفیدها برای نیوکسل!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در یکی از بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر میزبان منچستریونایتد بود. شاگردان اریک تن‌هاخ نیمه اول این دیدار را با پیروزی 2-0 پشت سر گذاشتند اما در نیمه دوم 2 گل خوردند و به یک امتیاز قناعت کردند.

ویدئو: 299013

یونایتد بازی را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه ۷ به گل رسید. مارکوس رشفورد با یک پاس دقیق سانچو را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن بعد از حرکت درعرضی کوتاه گوشه سمت راست دروازه حریف را هدف گرفت تا نتیجه را 1-0 کند.

1867951

در شرایطی که هواداران تاتنهام از شروع بازی علیه مدیریت باشگاه شعار می‌دادند، یونایتد حملات خود را بعد از گل ادامه داد. رشفورد با یک شوت سنگین از کاشته 30 متری شانس گلزنی خود را امتحان کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ون بیسکا در دقیقه 29 با یک شوت خطرناک دوباره تا آستانه باز کردن دروازه تاتنهام پیش رفت اما ضربه او را فورستر راهی کرنر کرد. در دقیقه 40 اولین موقعیت جدی تاتنهام را شاهد  بودیم که طی آن کین با یک بغل پای خطرناک دروازه یونایتد را تهدید کرد.

یونایتد مزد تداوم حملات خود در نیمه اول را بالاخره گرفت و در دقیقه 44 به گل دوم رسید. رشفورد روی پاس برونو فرناندز در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه‌ای مطمئن دروازه تاتنهام را باز کرد.

1867955

تاتنهام برای فرار از شکست نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد اما حملات این تیم در 5 دقیقه نخست با وجود شدت بالا به نتیجه نرسید. این تیم اما به کار خود ادامه داد و در دقیقه 56 به گل اول رسید.

بعد از این ضربه هری کین داخل مخوطه محوطه جریمه با برخورد به مدافع یونایتد بلوکه شد، پدرو پورو با یک شوت بیرون پای زیبا از روی نقطه پنالتی دروازه میهمان را به زیبایی باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

برونو فرناندز یک دقیقه بعد از گل تاتنهام با یک حرکت تکنیکی زیبا و پس از عبور توپ از بین پاهای ایوان پرشیچ در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او به تیر افقی برخورد کرد و ضربه سر ون بیساکا در ریباند هم جایی در چارچوب نداشت و به اوت رفت.

در دقیقه 66 تاتنهام فاصله‌ای تا رسیدن به گل تساوی نداشت اما سون پاس زیبای کین را از چند قدمی با ضربه‌ای کم دقت به بیرون زد. میزبان بعد از این موقعیت باز هم دست از تلاش نکشید و بالاخره در دقیقه ۷۹ گل دوم را زد.

هری کین خارج از محوطه جریمه صاحب توپ شد و باز هم با یک پاس کات‌دار دقیق سون هیونگ مین را در سمت چپ محوطه جریمه یونایتد صاحت توپ کرد، مهاجم کره‌ای تاتنهام، این بار با نهایت دقت ضربه خود را از چند قدمی دروازه به گل تبدیل کرد تا نتیجه 2-2 شود.

1867953

یونایتد که مثل بازی رفت با بنفیکا پیروزی را به راحتی از دست داده بود در 10 دقیقه باقی مانده تلاش کرد تا به گل سوم دست پیدا کند اما خبری از این اتفاق نبود و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. ضربه سر خطرناک کاسمیرو در دقیقه 2+90 که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت، آخرین موقعیت این دیدار بود.

1867954

شاگردان تن هاخ با این تساوی 60 امتیازی شدند تا صعود به رده سوم را از دست بدهند. شیاطین سرخ بالاتر از تاتنهام قرار دارند که با 54 امتیاز پنجم است و موفق شد آن‌ها را که نزدیک‌ترین تعقیب کننده نیوکسل هستند متوقف کند.

1867952

دیدگاه‌ها