کد خبر : 1933772 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 01:10 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض به رئیس تاتنهام با بادکنک سیاه: لوی برو!

هواداران تاتنهام در جریان بازی امشب مقابل منچستریونایتد اعتراض گسترده‌ای علیه رئیس باشگاه انجام دادند.

اعتراض به رئیس تاتنهام با بادکنک سیاه: لوی برو!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بعد از شکست عجیب 6-1 مقابل نیوکسل امشب میزبان منچستریونایتد بود. این تیم در شبی که سکوهای ورزشگاه علیه مدیریت باشگاه ملتهب به نظر می‌رسید، شکست 2-0 را به تساوی 2-2 تبدیل کرد تا کمی از بحران فاصله بگیرد.

تغییر سرمربی ایده‌ای است که باشگاه تاتنهام در این مدت نتیجه خاصی از آن به دست نیاورده و برعکس با کسب نتایج ضعیف هواداران خود را به شدت عصبانی کرده است.

هواداران تاتنهام در جریان بازی امشب مقابل منچستریونایتد درست مقابل چشمان دانیل لوی، رئیس باشگاه، علیه او شعار داده و خواستار رفتنش شدند. لوی 90 دقیقه در حالی بازی را با استرس تماشا کرد که ده‌ها بنر علیه او روی سکوها خودنمایی می‌کرد و تعداد زیادی بادکنک مشکی با جمله "لوی باید برود" نیز در سرتاسر ورزشگاه پخش شده بود.

هواداران تاتنهام در طول 90 دقیقه و بدون توجه به نتیجه بازی بارها اقدام به سر دادن شعارهایی علیه مدیریت باشگاه و شخص دانیل لوی کردند.

تاتنهام در حال حاضر با 54 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور دارد. این تیم 6 امتیاز کمتر از یونایتدی دارد که با حضور در رتبه چهارم، فعلا صاحب سومین سهمیه سال آینده چمپیونزلیگ است.

1867957
1867958

دیدگاه‌ها