کد خبر : 1933780 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 03:19 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

این اشتباهی است که باز هم تکرارش کردیم

اریکسن: از دست دادن پیروزی تقصیر خودمان بود

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، تاکید کرد که اشتباه آنها حریف را امیدوار به تغییر نتیجه کرد.

اریکسن: از دست دادن پیروزی تقصیر خودمان بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب مقابل میزبان خود، تاتنهام، با 2 گل پیش افتاد اما در نهایت با تساوی 2-2 به کار خود خاتمه داد تا شانس رسیدن به نیوکسل در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست دهد. کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، یکی از چهره‌های ویژه بازی امشب بود.

او با پیراهن شیاطین سرخ در خانه تیم قدیمی خود تاتنهام به میدان رفت؛ تیمی که در فاصله سال‌های 2013 تا 2020 در 226 بازی پیراهنش را به تن کرد. اریکسن در ترکیب اصلی یونایند برای این بازی حضور داشت و بعد از 61 دقیقه جای خود را زمانی که نتیجه 2-1 بود به فرد داد. این بازیکن 31 معقتد است که عیب تیمش در چند بازی اخیر حفظ نکردن برتری اولیه است.

1867978

اریکسن در پایان بازی با تاتنهام گفت: "فکر می‌کنم خودمان فشار روی حریف را کم کردیم. این مشکلی است که در چند بازی قبل هم داشته‌ایم. ما نمی‌توانیم برتری اولیه خود را تا پایان ادامه دهیم و پیروزی خود را حفظ کنیم."

او با وجود نتایج اخیر امیدوار است که یونایتد به عنوان یکی از چهار تیم برتر، فصل را به پایان برساند و صاحب سهمیه چمپیونزلیگ شود: "هنوز چند بازی باقی مانده و ما باید به راه خودمان ادامه دهیم. باید تا پایان کار باور و انگیزه به کسب سهمیه را در خود حفظ کنیم."

هافبک یونایتد در مورد عوض شدن برد 2-0 با تساوی 2-2 گفت: "این طبیعی است. وقتی 2-0 جلو می‌افتید این احتمال وجود دارد که همه چیز به سرعت تغییر کند. ما کنترل لازم را نداشتیم و با دریافت گل اول به حریف شانس دوباره دادیم. ما فقط کمی انرژی و کنترل خود را از دست دادیم و این کافی بود تا حریف نتیجه را عوض کند."

دیدگاه‌ها