کد خبر : 1933781 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 04:20 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

مربی تاتنهام: خوشحالم یونایتد را متوقف کردیم

رایان میسون، مربی موقت تاتنهام، از عملکرد شاگردانش برابر منچستریونایتد خوشحال است.

مربی تاتنهام: خوشحالم یونایتد را متوقف کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد بود و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

تاتنهام درحالی‌که با دو گل جیدون سانچو و مارکوس رشفورد عقب افتاده بود در نیمه دوم نتیجه بازی را با گل‌های پدرو پوررو و سون هیونگ مین جبران کرد.

رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام، پس از این بازی گفت:‌ موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. نیمه دوم به پرس ادامه دادیم، موقعیت‌های واضحی داشتیم و شاید اگر گل دوم را زودتر می‌زدیم، می‌توانستیم بیشتر فشار بیاوریم.

1867981

باید بهتر بازی می‌کردیم
به نظرم می‌توانستیم روی گل اول بهتر عمل کنیم. گل دوم یک لحظه درخشان بود، اما در عین حال می‌توانستیم موقعیت خود را در زمین حریف بهتر حفظ کنیم.

شکست مقابل نیوکسل سخت بود
بعد از شکست مقابل نیوکسل شرایط سخت بود، چون نتیجه بدی داشتیم. مهمترین چیز در حال حاضر و تا پایان فصل این است که به عنوان یک تیم عمل کنیم. جزئیات کوچک می‌توانند نتایج را تغییر دهند. مهمترین چیز برایم همیشه با هم بودن است.

ادامه روند گلزنی سون
این به ذهنیت او بستگی دارد. بازیکنان بزرگ مسائل را پشت سر می‎‌گذارند و سون مدام به دویدن ادامه داد و معتقد بود که توپ به سمت او خواهد آمد. به نظر می‌رسید از گل در نیمه دوم بسیار راضی است.

شانس کسب برد مقابل یونایتد
ما انرژی زیادی برای تساوی 2 بر 2 از دست دادیم. احساس می‌کردیم که تقریباً کمی احساساتی عمل می‌کنیم تا تلاش کنیم سومین گل را بزنیم و گاهی اوقات این عالی است، اما در عین حال احساس می‌کردم لحظاتی وجود داشت که خیلی خوب به نظر نمی‌رسیدیم. بنابراین ما کمی وضعیت را تغییر دادیم، همچنان سعی کردیم برنده شویم اما در عین حال بازی و لحظه‌ای را که در آن بودیم شرایط را مشخص می‌کرد.

کامبک از نتیجه 2 بر صفر
کاملا همین است. شخصیت‌های بزرگ و ذهنیت‌های بزرگ، کنار هم بودند، به این باور ادامه دادند و در تمام طول بازی به عنوان یک تیم عمل کردند. پس از اتفاقی که مقابل نیوکسل رخ داد، این باعث خوشحالی من شد چون در بازی قبلی به نظر نمی‌آمد که یک تیم هستیم.

دیدگاه‌ها