کد خبر : 1933801 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 12:12 | 33.5K بازدید | 94 دیدگاه

ریو فردیناند:

یونایتدِ فرگوسن این سیتی را 3-1 می‌برد!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ در دوران سر الکس فرگوسن به مراتب بهتر از منچسترسیتی فعلی بودند و به راحتی بر تیم گواردیولا پیروز می‌شدند.

یونایتدِ فرگوسن این سیتی را 3-1 می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در فصل جاری بار دیگر در اوج آمادگی نشان داده و در بازی اخیرش موفق شد حریف مستقیم خود در کورس قهرمانی، آرسنال، را با نتیجه 4-1 در هم بکوبد. اما حتی این درخشش سیتی هم باعث نشده ریو فردیناند شاگردان پپ را در حد منچستریونایتد دوران سر الکس فرگوسن بداند.

منچستریونایتد آماده می‌شود تا در فینال جام حذفی انگلیس با حریف همشهری‌اش مواجه شود. اما این تنها فرصت سیتی برای فتح جام نیست. آنها با هدایت پپ به دنبال سه گانه هستند و درحالی‌که برای قهرمانی در لیگ برتر شانس زیادی دارند و در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باید با رئال مادرید مواجه شوند فینال جام حذفی مقابل یونایتد را هم در پیش دارند.

1868027

ریو فردیناند می‌گوید یونایتد سال 2008 که ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو و وین رونی را در اختیار داشت و سر الکس روی نیمکتش نشسته بود این تیم سیتی را با نتیجه 3-1 شکست می‌داد.

مدافع سابق شیاطین سرخ گفت: "بازی با سیتی سخت است. بازی با تیم‌های پپ همیشه سخت بوده. یادم هست که بارسلونای گواردیولا ما را ویران کرد. حالا هم این سیتی با سلاح‌هایی که دارد، مثل هالند و دی‌بروینه تیم خیلی قوی‌ای است که بازی کردن با آن واقعا دشوار خواهد بود. ولی تیم ما در سال 2008، تیم سر الکس، همین سیتی را راحت با نتیجه 3-1 شکست می‌داد".

1868028

دیدگاه‌ها