کد خبر : 1933807 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 12:27 | 27.9K بازدید | 22 دیدگاه

مارکوس روخو:

مگوایر به هیچ وجه لیاقت پیراهن یونایتد را ندارد

مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد، با انتقادهایی عجیب و توهین‌آمیز از هری مگوایر، می‌گوید او که هر هفته اشتباه می‌کند لیاقت پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ را ندارد.

مگوایر به هیچ وجه لیاقت پیراهن یونایتد را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی، در سال 2014 به یونایتد پیوست. پنج سال بعد از آن بود که شیاطین سرخ هری مگوایر را برای اضافه شدن به خط دفاعی‌شان به خدمت گرفتند و او را به گران‌ترین مدافع وقت دنیای فوتبال تبدیل کردند.

روخو می‌گوید اوله گنار سولسشر در آن روزها مگوایر را تنها به دلیل قیمت خرید بالایش به میدان می‌فرستاد و درحالی‌که دیگر مدافعان مجبور بودند روی نیمکت بنشینند هر هفته شاهد اشتباهات فاحش و عجیب و غریب مگوایر بودند.

1868034

مدافع سابق یونایتد در گفت‌وگو با رسانه آرژانتینی TyC Sports درباره مگوایر صحبت‌هایی مطرح کرد که استفاده از کلمات توهین‌آمیز در آنها خبرساز شده است. روخو گفت: "در سال 2019 من در انگلیس خیلی خوب بودم. در لیگ اروپا بازی می‌کردم ولی از مربی خیلی عصبانی بودم چون به جای من از هری مگوایر استفاده می‌کرد. خدا را شکر که حالا از تیم بیرونش گذاشته‌اند و لیساندرو به جایش بازی می‌کند. یک روز به دفتر سولسشر رفتم تا بگویم یا بگذار به تیم دیگری بروم یا من را بازیکن فیکس کن. گفتم بازی نکردن من اشتباه است. ولی او گفت مگوایر در هر صورت باید بازی کند چون باشگاه پول زیادی برایش پرداخته. او از همان موقع هر هفته اشتباهات وحشتناکی می‌کرد. اعصابم خراب شد و به سولسشر گفتم: "لعنتی... بگذار بازی کنم، چون او هر هفته اشتباهات وحشتناک دارد".

مگوایر در اوایل فصل جاری از ترکیب اصلی یونایتد کنار گذاشته شد و اریک تن‌هاخ ترجیح داد در قلب خط دفاعی از زوج لیساندرو مارتینز و رافائل واران استفاده کند. البته مصدومیت‌های مدافعان باعث شده مگوایر در بازی‌های اخیر یونایتد دوباره به میدان برود.

روخو در ژانویه 2020 یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی به تیم آرژانتینی استودیانتس پیوست و یک سال بعد با قرارداد دائمی بازیکن بوکاجونیورز شد و همچنان در این تیم بازی می‌کند.

1868035

دیدگاه‌ها