کد خبر : 1933812 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 12:41 | 9.7K بازدید | 17 دیدگاه

فران تورس: وداع باشکوه در بارسا حق مسی است

فران تورس، مهاجم بارسا، می‌گوید بازیکنان بلوگرانا به شدت خواهان بازگشت لیونل مسی به این تیم هستند و در رختکن هیچکس نیست که با بازگشت لئو مشکل داشته باشد.

فران تورس: وداع باشکوه در بارسا حق مسی است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، دارنده هفت توپ طلا، در تابستان 2021 در میانه بحران مالی بارسلونا این باشگاه را ترک کرد چرا که پیشنهاد تمدید قرارداد به او برای باشگاه کاتالان در آن زمان غیرممکن بود. مسی دو فصل گذشته را در پاریس و با پی‌‌اس‌جی سپری کرده و قراردادش در تابستان جاری به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد.

به همین دلیل است که شایعات درباره آینده مسی اوج گرفته و بیشتر شایعات حاکی است او به باشگاه سابقش بارسا برخواهد گشت. در روزهای گذشته خبرهایی منتشر شده بود که بازیکنان فعلی بارسا مشتاق بازگشت مسی هستند. فران تورس، مهاجم بلوگرانا، این گزارش‌ها را تایید کرد و گفت در رختکن این تیم حتی یک نفر نیست که با بازگشت ستاره آرژانتینی مشکل داشته باشد.

1868041

فران تورس که در صورت بازگشت مسی رقیب او برای راه‌یافتن به ترکیب خواهد بود در این باره گفت:" بله درست است، شایعاتی درباره بازگشت مسی وجود دارد. من که خیلی دوست دارم او را در تیم‌مان ببینم. او برای بارسا آنقدر کارهای بزرگی کرده که باید در بالاترین سطح ممکن در این باشگاه برایش وداعی باشکوه تدارک دیده شود. در بارسا کسی نیست که از بازگشت او خوشحال نباشد".

مسی تا این لحظه درباره برنامه‌های آینده‌اش سکوت کرده، اما بارسلونا به صورت علنی اعلام کرد که در حال بررسی گزینه‌های خود است تا بتواند ستاره بزرگ آرژانتینی را امسال تابستان به خدمت بگیرد.

1868042

دیدگاه‌ها