کد خبر : 1933852 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 15:56 | 9K بازدید | 13 دیدگاه

توخل: چاره‌ای نداریم جز گرفتن 15 امتیاز

توماس توخل، مربی بایرن مونیخ، در حالی پا به نشست خبری گذاشت که تیمش این هفته با هرتابرلین، قعرنشین جدول بوندس‌لیگا، روبرو خواهد شد.

توخل: چاره‌ای نداریم جز گرفتن 15 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، توخل گفت هرتا غیرقابل پیش‌بینی است و بایرن باید روی عملکرد خودش تمرکز کند، نه تیم مقابل.

حضور اولی هوینس، رییس سابق بایرن در تمرینات تیم
او فقط می‌خواست به من بگوید در مسابقه این هفته، کدام بازیکنان بازی می‌کنند (خنده). نه، فقط می‌خواست یک سلامی بکند. چیزی درباره محتوای مکالمه‌ام با او نخواهم گفت.

وضعیت بازیکنان
اوپامکانو مصدوم است و حدود 2 هفته نمی‌تواند بازی کند. زانوی لئون گورتزکا کبود شده، اما در دسترس خواهد بود. کینگزلی کومان هم امروز تمرین نکرد اما به بازی می‌رسد. اریک ماکسیم چوپو-موتینگ در مسابقه این هفته غایب است.

دادن 3 روز استراحت به بازیکنان
کار درستی بود که همه ما یک خرده از جو موجود فاصله بگیریم. دیروز و پریروز 2 جلسه تمرین خیلی خوب داشتیم. جو حاکم بر تیم همان است که دوست داریم باشد. شرایط سخت است، اما بی‌چاره نیستیم. به نظرم آماده‌ایم.

انتقادات از یان زومر
او یک حرفه‌ای درجه یک و یک انسان واقعا خوب است، رفتارش مؤدبانه و دوستانه است و ذهن بازی دارد. ایستادن درون دروازه بایرن کار ساده‌ای نیست. یان این اواخر کمی بدشانس بوده، اما شرایط را خیلی خوب مدیریت می‎‌کند. او هنوز از اعتماد ما برخوردار است.

1853343

برنامه‌ریزی برای فصل بعد
هفته آینده در این باره حرف خواهیم  زد. فعلا سرمان با کار روزمره شلوغ است.

وضعیت هرتابرلین
هرتا با تغییر مربی‌اش تبدیل به یک تیم غیرقابل پیش‌بینی شده. این یک دلیل دیگر است تا کاملا روی خودمان تمرکز کنیم. در حال حاضر هیچ چیزی برای ما راحت نیست. شرایط کاملا شفاف و واضح است. فارغ از شرایط حریف، باید موفق شویم.

با وجود مصدومیت چوپو-موتینگ، چرا ماتیس تل در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد؟ به دلیل سن او است؟
فقط سن نیست، مسائل مختلفی دخیل است. مسئله این است که آیا با قرار دادن او در ترکیب اصلی و گذاشتن این فشار روی شانه‌هایش که تیم را نجات دهد، به نفع او کار می‌کنیم یا نه؟ این مسئله مطرح نیست که او همیشه بلافاصله وقتی به زمین می‌رود، گل می‌زند. باید رسیدن به ترکیب اصلی یک مسیر مستمر و پیوسته داشته باشد. با توجه به تجربیات قبلی، مطمئن نیستم او مستقیم وارد ترکیب اصلی شود. اما شاید یکشنبه نظرم عوض شد.

کورس قهرمانی
حتی نمی‌دانم امروز بازی دورتموند را می‌بینم یا نه. شرایط برای ما روشن است: تعیین سرنوشت دیگر در دست ما نیست و حالا باید 15 امتیاز بگیریم. برای واکنش نشان دادن به شرایط زیاد دیر نشده. باید در بازی‌های خودمان موفق شویم و بعد امیدوار باشیم که همین کافی است.

گلایه مرزاوی از بازی نکردن
مصاحبه‌ها را نمی‌خوانم. چیزی در این باره نمی‌دانم. من هم دلم می‌خواهد او بیشتر بازی کند. اگر فقط 5 دقیقه زمان نصیبت می‌شود، باید در همان 5 دقیقه خوب بازی کنی. باید همیشه همیشه همیشه در اوج باشی و خوب بازی کنی، در تک تک تمرینات و مسابقات. فقط آن موقع است که زمان بیشتری نصیبت می‌شود. آرزو کردن یک چیز است، تحمیل کردن خودت یک چیز دیگر است.

دیدگاه‌ها