کد خبر : 1933876 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 18:14 | 22.4K بازدید | 23 دیدگاه

ساپینتو روی سیدحسین ریسک نمی‌کند (عکس)

کاپیتان استقلال در ترکیب این تیم برای مسابقه حذفی مقابل پارس جنوبی قرار می‌گیرد.

ساپینتو روی سیدحسین ریسک نمی‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مسابقه فردا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم مهره‌های تاثیرگذاری مثل کوین یامگا، عارف غلامی و... را در اختیار ندارد و پیش‌بینی می‌شود ریکاردو ساپینتو سه، چهار تغییر هم در ترکیب تیمش به وجود بیاورد تا برخی دیگر از ستاره‌ها نیز استراحت کنند و برای دیدارهای لیگ برتر آماده باشند.

اما در این بین، بعید است سرمربی پرتغالی روی دروازه‌بان تیمش ریسک کند و در حالی که علیرضا رضایی در جمع مسافران استقلال به شهر جم نیست، سیدحسین حسینی به احتمال فراوان گلر آبی‌ها در رقابت جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم است.

سیدحسین حسینی که در این فصل ۲۳ بازی انجام داده و ۱۲ بار دروازه خود را بسته نگه داشته، پس از ناکامی در دو مسابقه اخیرشان مقابل هوادار و پرسپولیس در ثبت کلین‌شیت، امیدوار است در دیدار فردا برابر پارس جنوبی جم نمایش خوبی ارائه کند و بتواند تیمش را برای کسب پیروزی و رسیدن به نیمه نهایی کمک کند.

علیرضا رضایی، دروازه‌بان دوم استقلال که در این فصل چهار بازی انجام داده، با وجود حضور در تمرینات اخیرشان امروز در سفر به جم حضور نداشته و سینا سعیدی‌فر به‌عنوان گلر جانشین سیدحسین حسینی در دیدار برابر پارس جنوبی روی نیمکت خواهد بود.

1868150

دیدگاه‌ها