کد خبر : 1933888 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 18:59 | 9.5K بازدید | 6 دیدگاه

مویس پشت ستاره 50 میلیون پوندی در آمد

روی هاجسون در 75 سالگی یک جور دیوانه است

دیوید مویس، مربی وستهم، با رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس جلسه داشته است. در جریان باخت 2 بر یک وستهم برابر لیورپول در این هفته، VAR جنجال‌ساز شد و صدای اعتراض مویس را درآورد.

روی هاجسون در 75 سالگی یک جور دیوانه است

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار وستهم و لیورپول، موقع نبرد تیاگو و دنی اینگس، توپ در 18 قدم به دست تیاگو برخورد کرد، اما داور پنالتی نگرفت و مویس هم کمک داور ویدیویی را متهم به «بی‌احترامی» به تیمش کرد.
مربی وستهم انتظار داشت، کمک داور ویدیویی از داور بازی بخواهد صحنه را در مانیتور کنار زمین بررسی کند اما این اتفاق نیفتاد تا خشم مویس برانگیخته شود.

او درباره ملاقاتش با رییس کمیته داوران گفت: «با هاوارد وب و تیمش حرف زده‌ام، اما گفت‌وگویمان خصوصی بود و همین‌طور هم خواهد ماند.»

مربی سابق منچستریونایتد همچنین گفت لوکاس پاکتا، گران‌ترین خرید تاریخ وستهم، در آینده بازی‌های بهتری انجام خواهد داد. هافبک تیم ملی برزیل در 3 بازی اخیرش گل زده، از جمله برابر لیورپول و با یک ضربه فوق‌العاده. پاکتای 25 ساله که در ازای 50 میلیون پوند از لیون به لندن رفته، در آغاز ورودش به وستهم دچار مشکل شده بود و نمی‌توانست خود را با لیگ برتر وفق دهد، اما به نظر می‌رسد اکنون روی دور افتاده.

مویس گفت: «فکر می‌کنم او دارد به لیگ برتر عادت می‌کند، چون جا افتادن به زمان نیاز دارد. فکر می‌کنم هنوز یک خرده دیگر کار دارد، ولی باید بگویم عالی است که دارد گل می‌زند. به ما خیلی کمک کرده.»
چکش‌ها شنبه در زمین کریستال پالاس به میدان می‌روند، تیمی که با استخدام روی هاجسون 75 ساله زیر و رو شده است: «وقتی روی برگشت، فکر کردم دیوانه است. اما او ذوق و شوق شگفت‌انگیزی برای فوتبال دارد. درک می‌کنم چرا آدم‌ها می‌خواهند با او کار کنند، چون مربی خیلی بااستعدادی است. امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم ولی باید بگویم کار روی در آنجا رؤیایی بوده است.»

دیدگاه‌ها