کد خبر : 1933915 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 02:10 | 11.7K بازدید | 11 دیدگاه

3 بازی در جم ، دو شکست!

خاطرات تلخ استقلال از ورزشگاه زنبورها(عکس)

استقلال در شرایطی عصر شنبه مقابل پارس جنوبی به میدان می‌رود که خاطرات خوبی از ورزشگاه تختی جم ندارد.

خاطرات تلخ استقلال از ورزشگاه زنبورها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ، پارس جنوبی در شهرستان جم عصر شنبه میزبان استقلال است. پارسی‌ها که طی دو فصل گذشته از لیگ برتر دور شدند و در لیگ دسته اول بازی می‌کنند،‌حالا با رسیدن به جمع 8 تیم برتر حذفی این شانس را پیدا کرده‌اند تا بار دیگر مقابل استقلال به میدان بروند.

نکته قابل توجه درباره نبردهای پارس جنوبی و استقلال بازی‌های آنها در شهرستان جم است. استقلال در دوران حضور پارس جنوبی در لیگ برتر سه بار به جم سفرکرد که دوبار آن با ناکامی همراه بود.

1868241

اولین سفر استقلالی‌ها به جم به 24 شهریور 96 برمی‌گردد. زمانی که پارس جنوبی به تازگی به لیگ برتر صعود کرده بود و نتایج فوق‌العاده‌ای در همان سال اول حضور با هدایت مهدی تارتار گرفت. تیمی که به زنبورهای زرد معروف است، در آن مسابقه با دو گل علی دشتی و فرشاد سالاروند استقلال را با سرمربیگری علیرضا منصوریان شکست داد و همان شکست در هفته‌های اولیه لیگ زمینه را برای برکناری منصوریان فراهم کرد.

دومین بازی پارس جنوبی و استقلال در ورزشگاه تختی جم هم با برد شاگردان مهدی تارتار همراه بود. 25 مرداد 97 پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ برتر پذیرای استقلالی بود که این بار وینفرد شفر روی نیمکت آن می‌نشست. پارس جنوبی در دقایق ابتدایی روی ضربه ابراهیم صالحی و توپی که به آرمین سهرابیان برخورد کرد و وارد دروازه آبی‌ها شد، یک بر صفر پیش افتاد و توانست این برتری را تا پایان حفظ کند و پیروز از زمین خارج شود.

1868240

اگرچه استقلال در سومین فصل حضور پارس جنوبی در لیگ برتر این تیم را در جم با نتیجه دو بر صفر شکست داد و 3 بازی برگزار شده دو تیم در ورزشگاه آزادی هم با برد آبی‌ها همراه بوده، اما به هر حال می‌توان اینطور نتیجه گرفت که استقلالی‌ها خاطرات خوبی از سفر به جم ندارند.

پارس جنوبی که در میانه‌های جدول لیگ دسته اول قرار گرفته، با آن تیم قدرتمند چند سال قبل خود تفاوت‌های زیادی دارد اما بی‌شک کادرفنی و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا در ورزشگاه خانگی خود بار دیگر استقلال را متوقف سازند.

دیدگاه‌ها