کد خبر : 1933962 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 08:46 | 6.7K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراف لیائو: زلاتان به سلیقه موزیکم می‌خندد!

رافائل لیائو، ستاره جوان میلان، فاش کرد که بعد از انتشار آلبوم موسیقی دومش، زلاتان ابراهیموویچ از او خواسته تا تمرکز خود را روی فوتبال معطوف کند.

اعتراف لیائو: زلاتان به سلیقه موزیکم می‌خندد!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو خارج از زمین هم هواداران خود را غافلگیر می‌کند. ملی‌پوش پرتغالی میلان در حال برنامه‌ریزی برای انتشار دومین آلبوم خود با نام "راه 45" است. بهترین بازیکن فصل گذشته سری آ پیش از این نیز آلبومی با نام "شروع" منتشر کرده بود. در میان خیل عظیم واکنش‌های مثبت، زلاتان ابراهیموویچ اما توصیه متفاوتی برای این بازیکن جوان داشته است.

لیائو در مصاحبه اخیر خود با رولینگ استون انگلیس در مورد علاقه بالای خود به موسیقی و انتشار آلبوم جدیدش گفت: " همیشه گفته‌ام که فعالیت موسیقی باعث می‌شود که خودم باشم و این اجازه را می‌دهد که خودم را بیان کنم. من یک آدم خجالتی هستم و معمولا عواطف و احساستم را بروز نمی‌دهم. از طریق موسیقی اما این امکان وجود دارد و این یک دنیای متفاوت برای من است."

وقتی از مهاجم میلان در مورد واکنش هم‌تیمی‌هایش به قطعه‌های موسیقی‌ او سوال شد گفت: "بله آنها را گوش کرده‌اند. برخی به آن خندیده‌اند و برخی حمایت کرده‌اند. زلاتان یکی از افرادی بود که خندید. او با خنده واکنش نشان داد و سپس توصیه کرد که روی فوتبالم تمرکز کنم! بقیه اما گفته‌اند که ادامه بده و پا پس نکش!"

طبق گزارش‌ها، مهاجم پرتغالی از درآمد فوتبالی خود برای رشد برند موسیقی‌اش تلاش می‌کند و هدفش ایجاد فرصت برای هنرمندان جوان پرتغالی است. او در این مورد گفت: من یک پسر بچه از شهری کوچک با رویاهای بزرگ بودم که تبدیل به سوپراستار شدم. وقتی برای این کار تلاش می‌کردم تصور چنین شرایطی را نداشتم.

1868321
1868322

دیدگاه‌ها