کد خبر : 1933966 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 08:16 | 1.7K بازدید | 1 دیدگاه

برانت: خودمان بیشتر از داور مقصریم

یولیان برانت، هافبک تهاجمی دورتموند، معتقد است که از دست دادن موقعیت‌های گل متعدد بیش از اشتباهات داوری در تساوی مقابل بوخوم نقش داشت.

برانت: خودمان بیشتر از داور مقصریم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب با تساوی 1-1 مقابل بوخوم صدرنشینی خود در بوندس لیگا را به خطر انداخت. اگر بایرن مونیخ یکشنبه از سد هرتابرلین قعر جدولی بگذرد جای زنبورها را در صدر خواهد گرفت. یولیان برانت با وجود چند صحنه داوری مشکوک معتقد است که دورتموند باید بیشتر بابت موقعیت‌هایی که از دست داد تاسف بخورد.

او در پایان بازی با بوخوم گفت: "به نظر من در این دیدار به ویژه در نیمه اول شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم و به نظرم این موضوعی است که باید بیشتر به خاطرش ناراحت باشیم."

1868334

هافبک تهاجمی دورتموند در رابطه با دو صحنه مشکوک به پنالتی که داور اعتقادی به آن نداشت گفت: "دو حادثه بحث برانگیز شاهد بودیم که البته نمی‌تواند اشتباهات ما را توجیه کند. این‌ها باعث ایجاد هرج و مرجی شد که بوخوم آن را برنامه ریزی کرده بود. ما در نیمه دوم کمی درگیر این آشفتگی شدیم. البته من بازهم تاکید می‌کنم که بیشتر به خاطر اشتباهات خودمان ناراحت هستیم."

برانت معتقد است که دورتموند هنوز جنگ قهرمانی را نباخته است: "ما این فرصت را داشتیم که پیروزی را به دست بیاوریم اما با این وجود هنوز چند هفته هیجان انگیز در پیش داریم و تا آخرین لحظه تسلیم نخواهیم شد."

1868335

دیدگاه‌ها