کد خبر : 1933997 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 11:24 | 7.2K بازدید | 25 دیدگاه

ساپینتو در مهرآباد، من مربی تیم بازنده نیستم

شکست در دربی برای استقلال عذاب آور بود. همین طور ریکاردو ساپینتو، چرا که شانس تکرار قهرمانی آبی‌ها کمرنگ شد.

ساپینتو در مهرآباد، من مربی تیم بازنده نیستم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در صورت پیروزی در دربی امروز مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر بود، به خصوص که فردای دربی سپاهان در خانه در برابر ملوان با نتیجه یک – یک مساوی کرد اما این نتیجه به سود پرسپولیس شد و آبی ها صدر را به رقیب دیرینه دادند. ناراحتی استقلالی‌ها و ریکاردو ساپینتو بعد از شکست در دربی طبیعی بود اما قرار نیست این وضعیت همیشه ادامه داشته باشد، چرا که فوتبال ادامه دارد و این فرصت را به آبی‌ها می‌دهد که دوباره از روی زمین بلند شوند و به مسیر ادامه دهند.

لبحند دوباره به لبان ریکاردو ساپینتو برگشت. حتی با وجود شکست در دربی ریکاردو ساپینتو و شاگردانش می‌توانند به عملکرد این فصل خود با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی افتخار کنند. آنها بعد از قهرمانی در سوپر جام هنوز هم در لیگ برتر شانس تکرار قهرمانی دارند. همین طور جام حذفی بنابراین باید دوباره بخندند و دوباره مبارزه کنند و این یک اصل در فوتبال است. از شکست‌ها نه تنها استقلال بلکه هر تیمی درس بگیرد، می‌تواند آینده ای بهتر رقم بزند.

در سیمای ریکاردو ساپینتو در سالن CIP فرودگاه مهر آباد نشانی از مربی بازنده وجود نداشت. او به خوبی خود را بازیابی کرده تا در یک فصل سخت و در هفته‌های پایانی شانس خود و تیمش را برای قهرمانی در جام حذفی آزمایش کند. به طور حتم آنها هنوز از تکرار قهرمانی در لیگ برتر نا امید نشده اند. چرا که در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها